Accepterad wwiktoria | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wwiktoria

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199563314130/

Ditt Hex-ID: steam:11000015f8c93d2

Vad är din discord tagg? Chaos243

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-15 185143.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag rdm en grabb och lootade han, och det var fel av mig jag viste inte sorry men nu vet jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var en grabb som var skit kaxig och började slå mig sen så hoppade han in i min bil och då körde jag ifrån, därefter så hoppad jag av och han gjorde samma, en sek efter så tog han upp ett bäjsbollrack och tänkte slå mig och då så han jag slå han så hårt så att han dog efter de så lootade jag han och tog bäjbollrack så att han inte skulle göra om de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var de inte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit de en gång för racism då jag inte viste och de var min första dag av fivem och nu vet jag allt inom fivem och unive jag kommer aldrig mera att göra regelbrott med mening.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat låtit han vara och frågat vänligt om han kunde hoppa ur och om han inte gjorde de kunde jag bara ringa polisen så skulle dom sköta resten av de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja massor att man inte ska loota saom icke krim och jag viste inte sorry jag är ny fivem spelare skulle jag kunna få en sista chans och visa att jag kan göra bättre ifrån mig förlåt mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka