Accepterad Wuxoption | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wux

Icke Medlem
Meddelanden
2,752
Reaction score
53
Vad är ditt namn i verkligheten? Ekkaphan

Ditt discordnamn: Wux#0026

Ange ditt födelsedatum 29 Mars 1993

Varför ska just du bli staff? Jag vill prova på eller testa något nytt än just RP. Jag vill vara med bidra, utveckla servern även hjälpa till personer som behöver hjälp med ingame och även utanför ingame med frågor kring inom servern.
Som person är jag mogen, håller mig lugn ( ifall någon skulle vara arg ), rolig så klart, och hjälpsam, ser till att alla ska ha roligt.
Övrigt så har jag bra koll på vanliga servervakt commands ingame, och har inga alls problem lära mig flera commands ( även snabblärd ).

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är inne eller aktiv dagligen i servern. Kollar även discorden också dagligen.

Hur länge har du spelat på Unive? Lite över 6 månader nu.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, bara som servervakt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nejdå.

+REP duktig person och kunnig inom teknik och mycket annat, känner han utanför Unive och väldig lugn och harmoniskt av sig samt social kompetent så även om det inte är utvecklad så bör han få en chans

++++rep Vänlig med bra bemötande, har en mogen och seriös rp nivå. Jobbat på bra som servervakt, väldigt ansvarstagande!

Senast ändrad:
+++rep och vänlig och rättvis spelare och duktig skulle verkligen passat som staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka