Accepterad wust | Medlem ansökning [Scizzu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wust

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis

Vad är ditt discord namn? wust0829

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: John Eriksson född 2001/07/09

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kreativ, Social, Lättlärd

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: John Eriksson 25 år. person som är full av energi och äventyrslust. Han är modig och nyfiken, alltid redo att utforska och upptäcka nya saker. John har ett stort hjärta och är omtänksam mot både människor och djur. John är kreativ och smart samt att han kan mycket om polisen och rädningstjänsten han kan lite om sjukvården dock. John är också en person som älskar att vara aktiv. Han tycker om att cykla och springa ute i naturen. Han är alltid redo för en utmaning och gillar att testa sina gränser. John satsar även på att bli en polis eller räddningstjänsten för han e väldigt intresserad av blåljus yrken hans barndom var okej så som en lantman brukar ha det man gör lite allt möjligt hemma man hjälper till sedan när han vart äldre så valde han att flytta till en stor stad vilket var unive. hans mål är att bli Polis och även kunna hjälpa andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra servern med att vara aktiv följa alla regler och vara social med alla jag kan och som vill prata. Vara trevlig med alla personer på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara jag själv som ska vinna i ett scenario utan att andra också kan vinna ett scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja för Fail Rp Kommer inte ihåg vad det var varför det var ungefär 2 år sedan.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM: Att jag använder ett fordon som vapen typ som att köra över någon så dom dör. RDM: Jag går bara och skjuter någon i huvudet för ingen anledning. Combat Logging: CombatLog innebär att man lämnar servern i ett pågående scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej Tack!

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka