Nekad wuop | Medlem ansökning [Huliganen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wuop

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? lallawuop

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2005

Berätta om din karaktär. Karaktären är Jesper Skott, född och uppvuxen i centrala Göteborg, enligt Jesper är det Sveriges huvudstad. Jespers uppväxt var simpel, yngsta barnet i en 2 barns familj och var det tillbakadragna, konflikträdda och konsekventtänkta barnet. Hans uppväxt präglade mycket utifrån hans bror som han såg upp till, ett intresse de båda hade var matlagning och deras förmåga att kunna artikulera känslor genom det gemensamma intresset.

Åren gick och Jesper byggde upp ett självförtroende och kunskap inom sitt intresse. Jesper och hans bror hade en plan att försöka fixa igång ett hak inne i Göteborg, deras tanke var på grund av att Göteborg har klassiska ställen som har stor betydelse för människorna runt omkring, men deras planer gick i kras när det upptäckte att hyror och bygglov är svåra att få i centrala Göteborg och försöker därmed vända sig till en annan stor stad som betyder mycket för invånarna.

Nästa destination, Unive,

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en seriösare RP, präglat utifrån servrar jag har spelat på sen tidigare. Jag kan gestalta mina karaktärer utifrån deras egna personlighetsdrag och inte utifrån mina egna. Bidra till ett rollspelande som utgår utifrån att alla ska få bidra med något till ett scenario så att flera får sin bit utifrån tårtan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man ska spela för andras del också, med andra ord att man inte kan vinna hela tiden i rollspelandet och att man måste agera utifrån dom.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Behandla folk med respekt, Sunt förnuft, powergaming m.m.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Spelat på Emerald, Northlions och SKRP.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ingenting relevant kanske, men det ska bli spännande nu om man får spela här.

Nekad.
Anledning: Ditt discord konto är ej 3 månader gammalt.

Du får ansöka igen när ditt discord konto har blivit minst 3 månaders gammalt. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka