Accepterad WUBBA | Medlem ansökning [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WUBBA

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199011068903/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jørgen saxrud

Vad är ditt discord namn? WUBBA#1175

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Jeg heter Rudolf Peterson og jeg er 21 år. Jeg har blitt oppvokst i en familie der motor er tingen. Jeg ble født i Sverige men oppvokst i Norge. Jeg syns det er ganske kult å skru på biler og kjøre dem. Foreldrene mine skilte seg når jeg var 12 og etter det så har jeg ikke sett mamma. I vgs1 fikk jeg moped lappen og det var den beste tiden i livet mitt masse trimmede motorer og høy hastighet. Nå i 2021 så flyttet jeg tilbake til Sverige siden jeg syns bilkulturen er noe annet. Jeg vil jobbe med noe med bil om det er å skru i fem timer er jeg like fornøyd. jeg har grått hår og skjegg. Og jeg er en hyggelig person.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jeg kan legge til serveren, glede og mye latter, jeg har humor og liker rollespill. Jeg vil også by med gode, morsomme og seriøse scenarier til serveren. Jeg er veldig seriøs når jeg rp, jeg gjør det jeg ville i virkeligheten. De som er late bør sendes ut av byen umiddelbart, jeg har mye energi, og kjører mye på serveren.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som gjør meg interessert i Unive er den brede utviklingen som skjer hele tiden, all kreativiteten med for eksempel biler, jobber, klær, spillernes valg av karakterenes personligheter, men fremfor alt synes jeg det er sprøtt hvor godt serveren fungerer med alt sammen.

Hur hittade du Unive? Av en kompis som ikke klarer å slutte å mase

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet mitt er å få jobb i mekonomen/vianor/autoexperten fordi det er en interesse jeg har hatt siden jeg var barn. Vær seriøs og fremfor alt ha det gøy. Mitt største mål er å kunne hjelpe folk med bilene sine. Som trimming eller matlaging eller lakkering.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Målet mitt i Unive er å bidra med en høy RP som jeg har nevnt før. Profesjonelt ønsker jeg å starte i bilpleietjenesten (mekonomen/vianor/autoexperten).

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nei fins bare en bra server og det er unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gjør jeg

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka