WTG Frallan
Icke Medlem
- Meddelanden
- 6
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie Carlsson
Vad är ditt discord namn? Frallan
Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Falk. Han är 15 år gammal och kommer från Sverige. Han är intresserad av mode. Han är en positiv och glad kille.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till en bra gemenskap
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vet inte men vill gärna lära mig
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? COPBAIT innebär att man försöker få polisens uppmärksamhet
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Kommer inte på något
Vad är ditt discord namn? Frallan
Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Falk. Han är 15 år gammal och kommer från Sverige. Han är intresserad av mode. Han är en positiv och glad kille.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till en bra gemenskap
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vet inte men vill gärna lära mig
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? COPBAIT innebär att man försöker få polisens uppmärksamhet
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Kommer inte på något