Nekad wrld | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Batismanis

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Lund

Vad är ditt discord namn? yuzzobot! eller yuzoooo123

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Sven-Erik Larsson är en 42-årig man som växte upp i en laglydig familj. Inspirerad av sin far, som var en respekterad samhällsmedlem, har han alltid drömt om att bli polis. Efter att ha avslutat gymnasiet med goda betyg har Sven-Erik arbetat inom olika säkerhetsrelaterade yrken för att samla på sig värdefull erfarenhet inför sin framtida karriär som polis.

Nyligen flyttade Sven-Erik till Unive RP, en stad som erbjuder både utmaningar och nya möjligheter. Han arbetar för närvarande som säkerhetsvakt, där han använder sin noggrannhet, sitt rättspatos och sin förmåga att hålla sig lugn under press för att bidra till säkerheten i staden. Hans långsiktiga mål är att ansöka till polisutbildningen och uppfylla sin barndomsdröm.

Sven-Erik är beslutsam och engagerad. Han har en stark moralisk kompass och är fast besluten att göra sitt bästa för att skydda och tjäna sitt samhälle. Genom sitt nuvarande arbete hoppas han kunna samla den erfarenhet och de meriter som krävs för att bli antagen till polisutbildningen.

På fritiden tycker Sven-Erik om att läsa deckare, träna och ägna sig åt friluftsaktiviteter. Dessa intressen hjälper honom att hålla sig i form både fysiskt och mentalt. Han har också börjat engagera sig i lokala ungdomsprogram, där han fungerar som mentor för unga som vill göra en positiv skillnad i sina liv och samhällen.

Sven-Erik är en karaktär med djup och mångsidighet. Hans erfarenhet inom säkerhetssektorn, kombinerat med hans starka ambition att bli polis, gör honom till en värdefull tillgång för Unive RP. Han är fast besluten att göra en verklig skillnad och ser varje dag som en ny möjlighet att lära sig och växa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som Sven-Erik Larsson kan jag bidra med en karaktär som har en stark moralisk kompass och en klar målbild, vilket skapar intressanta dynamiker och berättelser inom rollspelssamhället. Sven-Erik är en erfaren säkerhetsvakt med ambitioner att bli polis, vilket ger honom en unik position där han både kan vara en pålitlig kraft för ordning och samtidigt en karaktär som kämpar för att nå sitt långsiktiga mål. Detta kan leda till engagerande RP-scenarion, som att navigera stadens brottslighet, samarbeta med andra karaktärer och hantera moraliska dilemman.

På ett personligt plan bidrar jag med flera års erfarenhet av rollspel. Jag är skicklig på att skapa djupgående och realistiska karaktärer och på att interagera med andra spelare på ett sätt som främjar berättelsen och bidrar till en levande och dynamisk spelvärld. Jag är engagerad, pålitlig och tycker om att samarbeta med andra för att skapa minnesvärda och meningsfulla rollspelsupplevelser.

Jag ser fram emot att delta i olika RP-situationer, från dagliga patruller och säkerhetsuppdrag till mer komplexa och långsiktiga berättelser. Genom Sven-Eriks resa mot att bli polis hoppas jag kunna bidra med en karaktärsutveckling som är både intressant och inspirerande, och som kan interagera med och påverka andra karaktärer och berättelser på servern på ett positivt sätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du som rollspelare är villig att låta din karaktär förlora eller hamna i en ogynnsam situation för att främja en bättre och mer intressant berättelse

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har noggrant läst och förstått serverns regler. Här är några viktiga regler och exempel på hur jag följer dem: Metagaming: Metagaming innebär att använda kunskap som din karaktär inte skulle ha tillgång till inom spelets värld. Jag säkerställer att all information min karaktär agerar på kommer från interaktioner och upplevelser inom spelets ramverk, inte från utomstående källor som OOC (Out of Character) information. Exempel: Om jag som spelare vet att en annan karaktär planerar ett rån genom en diskussion utanför spelet, kommer min karaktär Sven-Erik inte att agera på den informationen om han inte får reda på det genom sitt eget rollspelande. Powergaming: Powergaming innebär att tvinga igenom sina egna handlingar eller agera på ett sätt som inte ger andra spelare en chans att reagera eller försvara sig. Jag undviker powergaming genom att alltid ge andra spelare utrymme att reagera på mina karaktärs handlingar. Exempel: Istället för att skriva "Sven-Erik slår ner brottslingen och fängslar honom" skulle jag skriva "Sven-Erik försöker slå ner brottslingen och gripa honom", vilket ger den andra spelaren möjlighet att reagera. Fail RP: Fail RP innebär att bryta karaktär eller agera på ett sätt som inte är trovärdigt eller realistiskt inom spelets värld. Jag ser till att min karaktär alltid agerar i enlighet med sin bakgrund och de situationer han befinner sig i.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har över 1000 timmar i spelet och omfattande erfarenhet inom rollspel

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Negativt. I alla fall inget jag anser som är Relevant till denna ansökan! Ha en fortsatt trevlig eftermiddag. :)

Nekad.
Anledning:
AI text.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka