Nekad Woyz | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Woyz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Woyz

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198443680422/

Vad är din discord tagg? woyz#6416

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Homofobiska slang

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban för jag minns absolut inte att jag sa "bögfasoner." Hon som bannade mig sa att
hon hade en video på då jag säger det men har inte fått se videon som hon tydligen hade, hon sa att jag skulle sätta mig i support och så skulle hon visa antar jag men hon drog aldrig in mig i support. Jag tycker att hon borde fryst mig och sagt du gjorde fel du kommer få en varning, men hon kom fram till mig och sa nu får du ban sen bannade hon mig. Jag tycker att staffs ska börja dela ut varningar istället för ban direkt så ni slipper sura spelare.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat göra något så mycket annorlunda men asså om jag nu hade sagt de så hade ju inte sagt det antar jag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer tänka mer på mina ordval så jag inte råkar säga saker jag inte menar.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka