Nekad Woxis | Whitelist ansökning [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Woxis

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198316034981/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Woxis#9278

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2005

Berätta om din karaktär. Han heter Daniel Anderson. han är född 21 september, 1995. Daniel är ensam barn och hans föräldrar gick bort när han var 12 år. Det gjorde att han fick bo med sin mormor tills han var 18 år. Han gick i skolan men skolkade mycket som ung. Han hade en ganska dålig barndom då hans morsa inte hjälpte till så mycket i hushållet, hon var oftast alkohol berusad. Han är en kriminell person men inte en "gäng kriminell". Han har tappat hoppet av att skaffa ett jobb därav varför han är kriminell. Det han vill uppnå är att skaffa en BMW M2. Varför han är så fast vid den bilen är för att det var hans fars dröm bil. Sen hans död har han försökt lägga allt på att försöka få råd med en BMW M2. Han vill också ha en MC men han har inte lagt så mycket tid på vilken modell utan han vill först köpa en BMW M2 för att sedan kolla på MC.

Daniel är en ganska skön person men som kan vara lite blyg i vissa tillfällen. Han vill försöker få vänner men ibland går det inte på grund av hans blyghet. Han kan vara lite nere ibland på grund av hans förflutna, alltså sin barndom. Generellt är han en skön individ.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag tycker om att rp:a. Jag har inte gjort det så mycket men har börjat tycka det ser kul ut. Jag känner att jag inte skulle ha några större problem med att rp:a, dvs att inte bryta mot reglerna.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att jag är hyffsat på att rp:a även fast jag inte gjort det så mycket. Varför jag vill bli whitelistad på denna server är för att jag vill köra på någon seriös server. Där inte personer springer runt och bryter mot reglerna konstant.

Hur hittade du Unive? Jag har tittat på twitch där han spelade på Unive vid namn "COSMO_BT".

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är först och främst att ha kul. Därför väljar jag än seriös server istället för en oseriös server. Jag vill ha roliga stunder och scenarion.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte för tillfället.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top