Nekad WoWnörden1337 | Medlem ansökning [Nisse47]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WoWnörden1337

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198056601733/

Vad är ditt namn i verkligheten? charlie johansson

Vad är ditt discord namn? WoWnörden1337#2570

Vad är ditt födelsedatum? 20 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter klas-göran bengtsson han är en 53 år gammal bonde som är bosat utanför borlänge på en farm, inresset för odling och livet på landet kom väldigt tidigt då pappa var dräng och mamma piga, förrutom det har han två yngre bröder jörgen och peter som han älskar med sitt liv. klas-göran hade en väldigt stabil och bra barndom då han hade relativt bra betyg och bra med kompisar, men när han växte upp så började snabbt hans hat för staten att öka drastiskt då han han tycker att alla är dumma i huvudet och att ingen vet vad respekt betyder så har han valt att ta lagen i egna händer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att jag vill få en väldigt bra och utvecklad rp och för att uppnå en sådan rp så tycker jag att det är viktigt att få wl då det låser upp en massa helt nya möjligheter inom rp till exempel wl jobb och krim. för när du väll har wl jobb eller krim så kommer du kunna ta rp mycket längre en vanlig rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med roliga och väldigt bra scenarion med en så utvecklad rp som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska spela för att vina utan och inte bli bry sig om vem som vinner scenariot

Hur hittade du Unive? blev tipsad av kompisar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka