WOW bra staff som bannar utan anledning bra!

• Trådskapare Trådskapare Wictooo
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
@Philip320 kan du snälla säga till som dom fattar inte vad halv ooc och ooc är. Dom säger att jag gjorde fel när jag sa flygbiljett in game fast du själv har skrivit det i reglerna att man ska byta ut ooc ord som ban till flygbiljett!

@Flame visst står det i reglerna att man ska säga flygbiljett istället för ban in game

§ 4.2 Halv-OOC In-Game
Rollspelvärlden har skapat ett nytt fenomen som innebär att man byter ut OOC ord mot andra ord eller så kallade "kodnamn" till exempel att man säger flygbiljett eller gudar. Vi på Unive har strikt noll-tolerans mot detta och ser andra sätt att kommunicera på som betydligt trevligare för upplevelsen. Vi har strikt nolltolerans mot Halv-OOC här utan vi använder oss av andra hjälpmedel för OOC förmedling väl i spelandet.

Kolla så där står det att byta mot andra kodnamn" Vi på Unive har strikt noll tolerans mot detta!
Och även senare står det Vi har strikt nolltolerans mot Halv-OOC här utan vi använder oss av andra hjälpmedel för OOC förmedling väl i spelandet.

Läs om alla regler sen gör en banöverklagan då staffsen har inte gjort fel och du har gjort fel!

Du måste läsa om den regeln det står dom har noll tolerans mot halv ooc är något svårt förstå?
Men jag PRATADE INTE HALV OOC fatta jag sa flygbiljett och det är inte halv ooc ändå fick jag ban!!!!!!!!!!!!!!

Men jag PRATADE INTE HALV OOC fatta jag sa flygbiljett och det är inte halv ooc ändå fick jag ban!!!!!!!!!!!!!!
Att säga flyg biljett är halv ooc har han till och med sagt på server möte

Att säga flyg biljett är halv ooc har han till och med sagt på server mötet
MEN VRF STR DEt I REGLERNA ATT MAN SKA BYTA UT BAN MOT FLYGBILJETT SLUTA LJUGA IREGLERNA DÅ FÖR NFAN

ALLA MEDLEMAR KAN STRUNTA I DETTA JAHG VI LL PRATA MED SSTAFF OM DETTA NU eller efter min skola

DET ÄR HALV OOC ATT SÄGA FLYGBILJET SOM ATT SÄGA MUSKEL M så läs reglen igen

DET ÄR HALV OOC ATT SÄGA FLYGBILJET SOM ATT SÄGA MUSKEL M så läs reglen igen
det har jag men det står inte så vem är det som har rätt jo jag för det står inte i reglerna att man inte fr säga det det står dock att man ska säga flygbiljett istället för ban och gudar istället för staff.

det har jag men det står inte så vem är det som har rätt jo jag för det står inte i reglerna att man inte fr säga det det står dock att man ska säga flygbiljett istället för ban och gudar istället för staff.
Kan du läsa eller behöver du gå om dina svenska lektioner? läs denna mening en gång till i på Unive har strikt noll-tolerans mot detta och ser andra sätt att kommunicera på som betydligt trevligare för upplevelsen. Vi har strikt nolltolerans mot Halv-OOC här utan vi använder oss av andra hjälpmedel för OOC förmedling väl i spelandet.

DET STÅR TYDLIGT DOM HAR STRIKT NOLL TOLERANS är det något svårt förstå. Bara för du inte kan läsa så är det inte du som bestämmer reglerna

Instämmer med david, flygbiljett istället för ban, muskel istället för knappt inräknas som HALV OOC och resulterar i avstängning.
Nästintill alla ord du använder ingame för att mena något utan för din karaktär räknas som halv ooc.
Jag skulle rekommendera dig till en banöverklagan om du vill bli unbannad från FiveM - Servern.

Kan du läsa eller behöver du gå om dina svenska lektioner? läs denna mening en gång till i på Unive har strikt noll-tolerans mot detta och ser andra sätt att kommunicera på som betydligt trevligare för upplevelsen. Vi har strikt nolltolerans mot Halv-OOC här utan vi använder oss av andra hjälpmedel för OOC förmedling väl i spelandet.

DET STÅR TYDLIGT DOM HAR STRIKT NOLL TOLERANS är det något svårt förstå. Bara för du inte kan läsa så är det inte du som bestämmer reglerna
Du tar ju inte med allting

Du tar ju inte med allting
Ja men läs regeln man får inte byta ut är det något svårt förstå? att säga gud eller flygbiljet sämsta rpn någosin herregud man skulle kunna tro man kör nåt annan server med dålig rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka