Accepterad wouc1 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

wouc1

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? wouc1

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2000

Berätta om din karaktär. Namn: Rodwan Hassan
Ålder: 24
Rodwan föddes och växte upp i en utmanande stadsdel där gängkriminalitet utgjorde en vardaglig verklighet. Han var omgiven av våld och droger redan från ung ålder, och det dröjde inte länge innan han själv drogs in i den kriminella sfären då hans familj tidigare levde andast på barnbidrag. Under tonåren blev Rodwan medlem i ett lokalt gäng och avancerade snabbt inom hierarkin genom att visa mod, lojalitet och en obeveklig vilja att göra vad som krävdes för överlevnad.
Med åren blev Rodwan en av de mest fruktade och respekterade medlemmarna i sitt gäng. Hans skicklighet med vapen och förmåga att organisera och utföra komplexa brott gjorde honom till en framstående gestalt inom den kriminella världen. Trots framgångarna började ROdwan dock känna tyngden av sitt val av livsstil. Han insåg att det farliga och ohållbara liv han levde på lång sikt skapade en inre kamp.
Trots ständiga hot om hämnd från sina tidigare kamrater vägrade att återvända till sitt tidigare liv. Nu, flera år senare, lever han ett lugnt och laglydigt liv. Rodwanarbetar hårt för att gottgöra de misstag han begått och strävar efter att hjälpa andra unga undvika samma öde som han själv. Även om han bär ärr både fysiskt och psykiskt från sitt tidigare liv har Rodwan äntligen funnit frid och hopp om en bättre framtid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en person med en lekfull och entusiastisk natur som alltid är redo att stödja andra. Jag har förmågan att skapa underhållande situationer och strävar alltid efter att skapa en avslappnad och rolig atmosfär för andra. Ingen anledning till oro – jag tar fortfarande rollspel på allvar och undviker tidigare misstag

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ideén är att man inte nödvändigtvis bör vinna varje scenario, utan istället ibland låta motparten ta ledningen. Om du till exempel blir utsatt för ett rån är det inte alltid bäst att omedelbart sätta sig i en överläge position genom att dra fram en pistol och avfyra skott. Istället spelar du så att motparten får en viss grad av framgång. Förklaringen kanske är lite otydlig, men jag har fortfarande en klar förståelse för hur det fungerar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ett exempel är vdm som är att man använder en bil som vapen och kör över folk (inte kul). RDM då man dödar utan anledning och powergaming, Där man inte rpar om man blir skadad typ om man kör in i en väg sen bara sticker utan att rpa på det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? knappast

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ne

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta din intervju. Lycka till!

Tillbaka