Nekad Woro | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Woro

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198150411051/

Vad är ditt namn i verkligheten? Martin

Vad är ditt discord namn? WoroOg#7700

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Woro Suleyman och är född 1999 asså 22 år gammal. Han kom till Sverige 2008 när han var 9 år gammal. Han uppväxte med en familj som levde på socialtjänsten så det hade dåligt med pengar hemma. Och hans pappa har aldrig vart där för honom eftersom att han dog i Somalia Innan ens Woro föddes. Woro Suleyman gick i skolan bara tre år i skolan för tillslut blev han utslängd från den eftersom att han gjorde bara dumheter och var vid en dåligt omgivning som gjorde samma.
Det därför Woro började tänka mer på att börja göra dom snabba pengarna i gatan som att sälja droger och råna folk för han hade ingen annan väg ut. Hans vänner är också där för honom och gör samma sak.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag ska bli whitelistad eftersom jag har redan kört ett tag här och det har vart roligt att rpea på denhär nivån.
Jag kör dethär som det var mitt riktig liv och tar allt seriöst och rpear på en hög nivå, min karaktär är en seriös människa som är rak på sak men ändå har sin gräns. Jag har själv testad flera server och har passat här bäst eftersom personer kör seriöst och dom som inte gör det blir bannade, gillar denhär servern också för att det finns bra mods och staffs här, om ett misstag har hänt så går det löstas lätt pågurnd av det också.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att kunna sälja knark, o råna folk för att själv överleva och hjälpa mig familj som har tagit mig till ett bättre land med bättre framtid. Och göra saker som man inte får ungefär göra. Men ändå hålla min nivå och inte överdriva.

Hur hittade du Unive? Min vän rekommenderade mig denna servern och sa till mig det är en bra server med seriösa personer som kör bra RP och har själv märkt det eftersom att jag har kört här ett tag.

Vad har du för mål med ditt rollspel? för att få ut min familj från ghettot och att få ut mig själv och mina närmsta från gatan vi siktar på att bli rika. Men ändå ha kul påvägen med nya folk, o lära känna nya kontakter som kan hjälpa med min egna framtid.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Har gjort det ett tag sen minns inte ens själv vad dem hette men minns att det var inte så bra som här eftersom att personer gjorde bara det de ville, så man kan säga att jag har kört här ungefär 3 veckor och har fastnat här eftersom att det är en bra server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka