Nekad Woro | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Woro

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198150411051/

Vad är ditt namn i verkligheten? Martin

Vad är ditt discord namn? WoroOg#7700

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Woro Suleyman och är född 1999 (22år) jag är en invandrare från Somalia som kom till Sverige år 2010 när jag var 11 år gammal. Jag passade inte in i samhället skolan gick dåligt istället för att gå på lektionerna så gick jag ut och var vid dålig omgivning som gjorde bara dumheter. Tillslut var jag tvungen att hjälpa familjen med pengarna eftersom vi hade lite av det hemma så jag gjorde pengar på det snabba och dåliga sättet.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra till kriminella världen och joina en gäng.
Vill också bli whitelistad eftersom att mina vänner spelar här också och vill ha kul.
Och jag själv har kört ungefär 3 dagar här redan och kan inte göra saker som andra kan.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att kunna sälja knark och göra saker som man inte får ungefär göra. Men ändå hålla min nivå och inte överdriva

Hur hittade du Unive? Min vän rekommenderade mig denna servern och sa till mig det är en bra server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? För att vara kriminell med ett gäng och bli störst och rik så vi måste inte leva det här livet längre

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Har gjort det ett tag sen men minns inte, så man kan säga att det här är min första på länge.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka