Nekad WonkaDonk | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Busterny

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198996086939/

Ditt Hex-ID: steam:11000013dbd609b

Vad är din discord tagg? busterny

Vem var det som bannade dig? Hapyxz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-25 034100.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag använde mig av tredjepartsmjukvaror som inte är tillåtna på servern, dessutom eftersom det inte bara förstör RPn för mig men de andra individerna på servern också vilket gör det hela värre. Så kan totalt koppla att bannen skedde och strider inte emot det heller.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i en skottlossning som slutade med ett supportsamtal, där det visades ett klipp på när MITT skott träffar motparten och tydligt visar att skottet träffar magen ish, men ändå kommer det blod ifrån huvudet, alltså dör han av ett headshot skott vilket motsvarade i att staffsen insåg att jag hade använt mig av tredjepartsmjukvaror och som i sig ledde till att jag blev bannad för just det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban eftersom det var jag själv som fuskade och jag blev påkommen med det. Att jag valde att ens gå in på servern med fusk var något som jag nu i efterhand verkligen ångrar eftersom jag har förstört en del av RPn som gör det mindre roligt för andr att spela på servern som i sin tur blir mindre kul för majoriteten.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad längre perioder men aldrig av något såhär grovt, men andra saker som lall och clogg vilket jag står för, det var fel då och jag lärde mig att göra rätt, men nu gjorde jag ett stort misstag igen som jag verkligen ångrar eftersom jag har lagt mycket tid och pengar på Unive som jag inte heller vill kasta bort. Men som jag nu inser är att jag aldrig borde börjat spela med ett umgänge som fick mig att impuls fuska på servern och därmed förstöra och sabotera RPn.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade helt enkelt kunnat skita i att ens tänka på fusk kopplat till Unive, jag hade kunnat tänka ett steg längre och inse att det inte blir lika kul när man efteråt synda sina misstag. Såklart tyckte jag det var kul i stunden men som efteråt blir ångest...

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut, jag har lärt mig att alltid tänka ett steg längre och en till gång innan man gör et beslut, och att även tänka på hur kul det blir för det andra spelarna när det t.ex. skjuter mot en fuskare!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Hej Wonkadonk

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 3,000kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh Lunify

Hej Wonkadonk

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 3,000kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh Lunify
Har alla andra som nyligen blivit unbannade för fusk också fått detta erbjudande eller har de fått en ren unban? för har svårt att tro att alla unbannade fuskare payat 3000kr...

Yes men då möts vi på 300kr då!
Vi får se hur mycket pengar ni kommer lyckas lura folk på genom detta vis också då!

Vi har varken behov av dina pengar eller dig så tack o hej, så stänger vi denna överklagan!

Tillbaka