Inaktuell wonka | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wonka

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Januzaj

Ditt discordnamn: _wonka007_

Ange ditt födelsedatum 15 Augusti 2007

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff jag har väldigt mycket kunskap inom det och jag är väldigt bra på dom olika kommandon så jag vet vad jag ska göra. Har varit helper tidigare så vet mycket hur man ska agera som det och hur man ska bete sig mot andra spelare i support eller något annat. Har spelat väldigt länge på Unive så vet hur servern fungerar och hur man bannar personer eller kickar osv. Vill bli staff för vill kunna hjälpa personer mer på servern om dom har någon fråga eller om något regelbrott har begått och jag kommer behandla alla likadant så vi säger att min kompis skulle gjort något så skulle jag inte vara lättare emot det ska vara rättvist på servern och ingen ska kunna få någon fördel när det gäller regelbrott. Kommer kunna vara en aktiv staff då jag verkligen brinner för det och skulle gärna vilja jobba med dom andra staffsen i framtiden. Jag brinner för unive och det har jag alltid gjort och det är därför jag vill bli staff för vill kunna utveckla mig själv för vill testa något annat igen för det var väldigt kul förra gången och skulle gärna vilja bli det igen då jag kommer kunna göra mitt staff arbete varje dag för det är något jag tycker är kul för gillar att hjälpa personer och att svara på frågor. Är aktiv varje dag på unive så kommer ha väldigt mycket tid för det och kommer lägga väldigt mycket tid på det för det har är något jag vill komma långt med och något som jag verkligen vill göra. Kommer vara väldigt snabb i pm för brukar alltid läsa dom så om någon har nån fråga så kommer den bli besvarad inom 5 min för tycker om att hjälpa personer med frågor eller reports. Vill bara säga att jag kommer verkligen brinna för det här och hoppas att jag kommer jobba med er i framtiden.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu tycker jag att det är för mycket skottlossningar på unive, mycket med "100k or die" kläder. Finns även många som bara spelar för att få klipp till sina montage. Tycker också att det är tråkigt att folk inte jobbar med vanliga jobb lika mycket som förr.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska ta och prata ihop oss, komma överens om de största problemen och se till så att vi löser de.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker dels att det en del av staff upplevelsen att agera professionellt när man tar olika ärenden eller bara speccar ig.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
Nu under sommarlovet är jag aktiv från 11:00 till 02:00, kan variera från dag till dag och ibland är jag ute med vänner. Nu när jag börjar gymnasiet så kommer jag ha mer tid än vad jag hade i 9:an.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sen det hette Multistaden, då hade jag ett annat fiveM konto, jag blev medlem i mitten av Februari och har 1821,2 timmar på fiveM. Jag har aldrig fått indraget medlemskap.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes, jag har tidigare erfarenheter som staff då jag har varit staff tidigare och kan alla commands samt vet vad en helper innebär. Jag var helper i bara några dagar och fick aldrig visa vad jag kunde göra för servern och serverns community. Jag har extremt mycket med erfarenheter som staff och är därför jag ansöker.
Dessa är alla kommands jag kan:
/kick (id) (anledning) [kickar någon med en giltig anledning som t.ex. AFK]
/svban (id) (anledning) [bannar någon i 1 timme]
/goto (id) [går till en person]
/freeze (id) [fryser någon]
/unfreeze (id) [tar bort att person blir fryst]
/dv [tar bort bilen från servern tills restart]
/ban (id) (tid) [bannar någon med en giltig anledning]
/setjob (id) (jobbnamn) [sätter ett jobb på någon]
/revive (id) [revvar någon]
/tpm [sätter en markering och tpmar dit]
/noclip [blir osynlig och noclippar runt servern]
/v (bilspawnnamn) [spawnar fram en bil]
/toggleid [visar allas id]
/togglename [visar folks steam namn]
/spec (id) [speccar runt servern]
/specoff
/skin (id) [ger någon skin så de kan ändra t.ex. kläder på sin gubbe]
/bring (id) [hämtar någon till dig]
/unban (hexid) [unbannar någon tillexempel efter ban överklagan]
/banoffline (hexid) [bannar någon efter t.ex. hen har combatloggat]
/clearchattforall [rensar chatten för alla]
/ooc [skriver till alla i servern]
/sv [skriver till alla servervakter]
/sc [skriver till alla staffs]
/addkey (nyckelnamn) [spawnar in en nyckel]
/ped (id) [ger någon pedmeny]

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är redo att jobba inom vilket område som helst, dessa som jag har markerat är områden jag är bättre på och har mer erfarenhet på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka