Nekad wonka | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wonka

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Januzaj

Vad heter du på discord? _wonka007_

Ange ditt födelsedatum 15 Augusti 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Nu på sommarn är jag inne från morgon till kväll, vissa dagar går jag ut med vänner. Brukar vara inne ungefär 7 timmar per dag under lovet.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har spelat på unive sen det hette Multistaden, då hade jag ett annat fiveM konto, jag blev medlem i mitten av Februari och har 1821,2 timmar på fiveM. Jag har aldrig fått indraget medlemskap.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/anton/OneDrive/Pictures/ban%20total.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift på servern är att dva bilar som är helt sönder och som står mitt ute på vägarna, den bilen tar på serverns prestanda ifall den står där. En servervakt kan kick och sv-banna folk som inte beter sig eller begår regelbrott, är det något stort och servervakten vill förlänga bannen så kan han skicka sitt bevis och varför personen blev sv-bannad. Efter personen har gjort det så kan en staff förlänga den ifall han/hon vill det. En servervakt kan revva folk också men vissa på servern brukar abusa den lite ibland.
En servervakt ska fortfarande rpa helt vanligt även fast de har lite perms ig så betyder det inte att de har mer makt ig eller ooc.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli en servervakt eftersom att jag har varit sv 4 gånger innan, första gången blev jag av med den i samband med min krim, andre gången så blev jag staff så min sv roll försvann och sist så hade jag en tatuering på en mc klubb ig och blev bannad i 3 dagar efter att en sv förlängde min ban till 3 dagar.
Jag var en bra sv som gjorde mycket för serverns community och nu när jag ser folk göra stora fel så kan jag inte göra något på plats utan jag måste skriva en anmälan som tar mycket mer tid. Jag kan inte dva bilar som ligger ut lite överallt och det stör mig lite att ingen tar hand om det, så nu vill jag ändra på det.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara att din vän skriver till dig i dc att banna en viss person för att de gör så att han förlorar ett scenario ig. Du kan abusa dina perms genom att revva dig själv där du han blivit skjuten eller att revva någon annan som har dött på samma sätt, du kanske inte vill spendera ig pengar på mat så du revvar dig när du är hungrig ig. Du kan kicka/banna en polis som har stannat dig för att du inte vill förlora något ig, du kan ha toggle id på i skott scenario och veta vart alla är.

du är vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig. Lycka till 🎓

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka