Nekad wonka | Ansökan till Servervakt [Axeeeo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wonka

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Januzaj

Vad heter du på discord? Wonka🦍#2124

Ange ditt födelsedatum 15 Augusti 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Sommarlov: 08.40-22.50
Helgdagar: 9.30-23.30
Vardagar:16.00-22.30
(detta är på ett ungefär)

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har spelat på unive sedan det hette multistaden, då dog jag inte rp seriöst och spelade andra spel. Jag har 880,6 timmar på FiveM.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/Anton/Videos/Captures/FiveM%C2%AE%20by%20Cfx.re%20-%20Unive%20Roleplay%20-%20discord.gg_unive%202022-07-10%2021_09_47.png
De 3-4 första banns var från när jag var ny till rp och inte var medlem, de flesta andra har varit 1 dagars ban som antingen har blivit överklagade eller varit felaktiga bans.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt enligt mig är en person som är precis som alla andra men har perms och kan ta åtgärder direkt. Man försöker driva servern åt ett bra håll genom att ge bans man tar lärdom av. En servervakt försöker skydda servern mot alla regelbrott och lallare på servern. Det är även en person som brinner för just unives rp. En servervakt är även en person som aldrig är korrupt utan hänvisar servern genom att ge banns till allihopa utan inte bara folk man inte känner. En person som rpar som vanligt och letar ej efter problem.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag skulle se mig själv som en ordentlig och seriös servervakt då jag har spelat här på unive väldigt länge. Jag tror även att jag har en bra förmåga att fatta rätt beslut och se på olika scenarier på ett annat sätt, om de är nya spelare på unive så är det kanske inte alltid bäst beslut att banna personen om den gör fel. Du kan t.ex istället kicka dem och skriva ner anledningen till att de har blivit kickade, då kan de lära sig av sina misstag. Så jag tror att jag kan bedöma situationen hyfsat bra och jag vet vad som måste göras och hur jag kan hjälpa servern och spelarna på ett bra sätt. Att vara aktiv på servern och bidra med bra rp samt roliga scenarion vilket jag tycker är väldigt roligt, det är en positiv sak. Jag ser alltid på olika situationer och scenarier från en annan vinkel, så allt ska vara så rättvist som möjligt.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? För mig är en förebild någon som kan alla regler och följer dem i alla situationer det är någon som vill förbättra alla spelares rp genom att lära dem IG eller OOC som en sista utväg. Någon som visar bra rp och intressant rp. En bra servervakt vågar ta egna beslut man kan såklart göra misstag men så länge det inte händer ofta så är det lugnt. Någon som inte abusar sina perms. Du måste också behandla alla rättvist och lika, du ska även vara trevlig och alltid vara opartisk när det kommer till bans.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Det kan ske att folk bannar någon som jagar dig eller gör något som de inte gillar för att undvika konsekvenserna ig. Som polis kan man abusa genom att dva gärningsmannens bil på butiksrån så att de inte kan fly. Man kan ha toggleid på när man kör t.ex paintball för att se alla sina motståndare och vinna alla pengar, eller i gängkrig kan det ske. Ett exempel på korruption kan vara att har bråkat med någon ig och säger till dig att komma ditt ig, men i dc säger han att kicka/banna han för att han har gjort något bara för att vinna i scenatiot.

Senast ändrad:
Din servervakts ansökan har blivit nekad Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka