Nekad WolloW | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WolloW

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197991734407

Vad är ditt namn i verkligheten? Stefan Johansson

Vad är ditt discord namn? WolloW#4623

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 1979

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en person som är omtänksam, hjälpsam och som gör allt för alla, nästan. Han har en dragning till att vara försiktig, tveksam och blyg.
Till vardags försöker han hitta ett sätt som får vardagen att flyta, han gillar fiske, bilar och brandbilar.
Min karaktär har en hemlig hobby, han spanar efter UFO och tycker om att hålla till vid satelliterna samt militärbasen, han tror (vet) att militären har utomjordingar där och kommer inte ge sig förens han fångat en med kameran.

Sakta men säkert kommer han söka info i staden för att få "bevis". Men allt detta i smyg.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tror jag kan bidra med en del skratt och underhållande material till övriga samt få ett gott skratt själv

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Man måste ha något att göra på fritiden när man inte jobbar och RP är roligt

Hur hittade du Multistaden? Youtube

Vad har du för mål med ditt rollspel? Hjälpa till med att skapa roligt material till alla.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka