Nekad WolleMANN | Polismyndigheten Ansökan [Oskar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WolleMANN

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 29 Mars 2021

Vad heter du på discord? ERNIE DEEZ NUTZ#3472

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? ca 40

Hur aktiv kommer du att vara? typ varje dag

Vad heter du? Christoffer Agardius

Hur gammal är du? 21

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja jag är simkinnig eftersom jag har simmat med Milanos sim och vatten polo.

Varför vill du bli polis? För att jag har bott i ett kriminellt utsatt område i Milano och har upplevt otryggheten av att det inte finns mycket brottsbekämpande insatser och jag vill kunna förändra samhället. redan som liten drömde jag om att bli polis då min kära fader var polis i Milano.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att kunna hålla sig lugn i stressiga situationer. Jag tycker också att det är viktigt att finnas där för att få folk att känna sig trygga och inte finnas där för att skrämma upp folk.
jag tycker också att det är viktigt att veta hur man ska agera när man träffar på folk som kanske inte ser sina bästa dagar både fysiskt och psykiskt

Vad vet du om yrket i helhet? jag vet att vi finns här för att hjälpa folk och få dem att känna sig trygga. Jag vet också att olika poliser jobbar med helt olika saker som på sjön eller civilt. Jag vet även hur påfrestande det kan vara för psyket då man ständigt befinner sig i hotade situationer.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag kör mycket bil och har studerat polis i Italien.

Hur är du som person? jag är en snäll och omtänksam person och jag har lätt att hantera upphetsade och aggressiva människor och situationer. Jag har också väldigt mycket temprament.

Är det något vi bör veta om dig? jag och min vän Gustav Robertsson har drömt sen vi var små att patrullera tillsammans. om det skulle gå så hade jag blivit glad då vi är ett otroligt bra team.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka