Accepterad WolleMANN | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WolleMANN

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199074497102/home

Ditt Hex-ID: 11000014269d24e

Vad är din discord tagg? ERNIE DEEZ NUTZ#3472

Vem var det som bannade dig? Harambe

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming, du voltade med bilen och bara drog

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag volta tror jag volta me en bil och sedan så åkte jag för att hämta en snubbe

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte me en kille i hans koeningsegg och var ute och letade efter två grabbar som hade varit as jobbiga och kört över oss och tagit våra bilar och slagit ner oss. och så var vi ute på motorvägen på väg in mot stan och skulle leta lite mer. och så typ halvt frös mitt spel elle typ hackade lite och sedan ser jag bara att han i förar sätet är borta och att bilens bakdel var borta och sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. när jag tänker efter så tror jag inte att det var felaktigt med tanke på att bilen mycket väl kan ha voltat men grejen var att mitt spel typ hackade framåt så i ena sekunden är vi på väg in mot staden och i andra så försvann föraren och bakdelen på bilen var borta.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2 powergaming men tror det var när det var kaos på servern och det var modare inne

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? typ bara suttit kvar i bilen och väntat antar jag

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer att ta det lugnt och vänta tills jag vet vad som hänt och sedan rp:a utifrån det som de andra ser så det blir en så bra upplevelse som möjligt för alla

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Ogiltig bann därav godkännes, men tänk på att man måste rpa på skador.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka