Inaktuell Wolfz | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

W1LL3

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
556
Reaction score
56
Ange ditt födelsedatum: 13 November 2007

Vad heter du på discord? Wille123 #1337

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 985

Hur aktiv kommer du att vara? 16:00-23:00
(Måste specca då och då också)

Vad heter du? Markus Johansson

Hur gammal är du? 25

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja, jag gick simskolan när jag va 14 år och jag har gått på dykning i 7 år så ja.

Varför vill du bli polis? För att jag känner att jag vill göra staden säkrare och att alla ska känna sig trygga. Jag känner att jag vill göra något extra för staden och skapa en trygghet, alla måste kunna känna sig trygga vart man än är det är det viktigaste. Jag vill förhindra kriminaliteten i staden och få bort alla kriminella, då jag har erfarenheter sen tidigare så vet jag att det är mycket kriminallitet i staden och det är något jag vill få bort. Som sagt så vill jag hjälpa till lite extra och jag känner att jag inte gör det just nu men att jag kan det mer som en bra polis.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att man ska vara lugn i alla situationer, man ska veta hur man ska hantera svåra situationer och vara lugn och inte stressa upp, man ska veta hur man ska hjälpa folk på rätt sätt vad det än handlar om, man ska kunna en del om polis yrket innan man börjar, man ska kunna ta bra beslut i svåra situationer. Tycker jag.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet hur man ska hantera diverse saker som t.ex. olika vapen olika situationer, jag kan allt om radiodisciplin hur man ska bete sig i radion. Man ska vara lugn i svåra situationer och inte stressa upp som en polis. Jag själv är en person som kan hantera svåra situationer och veta hur man ska prata med människor och hantera aggresiva och ledsna personer och det är väldigt viktigt enligt mig.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag har varit Polis Inspektör, HR (AKA Personal-Ansvarig), MC Utbildad, SMG utbildad. Så ja jag har en del erfarenheter.

Hur är du som person? Jag heter Markus Johansson jag är 25 år gammal och gillar att vara med vänner och jag är väldigt intersserad inom polis yrket, min dröm har alltid varit att få bli utredare, span och HR. Jag kan hantera väldigt svåra situationer, jag vet när situationer kan blossa upp och bli kritiska, jag är alltid lugn utav mig och är bra på att prata med människor. Om någon tex gör fel i polis kåren så kan jag visa framfötterna och säga till den personen och säga att hen ska göra bättre ifrån säg till nästa gång som ett exempel. Jag har en del kunskaper inom sjukvården, ifall det skulle behövas i vissa situationer.

Är det något vi bör veta om dig? Nej

Senast ändrad:
Inte jätte utvecklad men känner mig nöjd så.

++++rep riktigt bra skrivit har tid och rpa som polis samt specca riktigt bra och så. Borde bli godkänd

+Rep, bra rp:are och seriös och han har rp:at som polis tidigare så han vet hur det går till

Tillbaka