Accepterad Wolfz | Polismyndigheten Ansökan [GrebbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

W1LL3

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
556
Reaction score
56
Ange ditt födelsedatum: 13 November 2007

Vad heter du på discord? Wille123 #3673

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 755

Hur aktiv kommer du att vara? Helger/lov: 12:00- ca. 02:00
Vardagar: 16:30:-23:00

Vad heter du? Markus Johansson

Hur gammal är du? 25

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja, jag gick simskola när jag va ca. 13år och på fritiden är jag ofta ute och simmar. När jag va ca. 23 år va jag med i en sim tävling och den vann jag så ja jag är simkunning.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis då jag tycker det är ett stort ansvar att skydda staden från massa kriminella och hjälpa samhället att känna sig trygga. Jag vill göra samhället till en tryggare plats där alla kan trivas och må bra. Jag har även varit polis ca. 3 gånger innan och då har jag varit inspektör, mp5 utb, rekrytering. Jag vet hur man ska hantera svåra situationer jag är bra på att fatta snabba och bra beslut. Jag älskar att hjälpa folk när dem mår dåligt och i andra situationer. Jag tycker att det är kul att vara polis både för att man får hjälpa folk men också att man aldrig vet vad som händer, det kan gå från självordsförsök till bankrån. Jag vet vad tex radiodisciplin är vilket är att man ska använda sig av TTT= tänk, tryck, tala, man ska prata lugnt i radion inte stressa upp, man ska ALDRIG prata i mun på varandra vilket kan göra så man missar viktig information, man ska alltid prata lugnt i alla situationer.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att man ska hålla staden trygg och säker från all kriminallitet. Man ska kunna hjälpa folk på ett bra sätt man ska alltid vara lugn i alla situationer. Det är viktigt att man har förtroende för polisen att man alltid kommer tex på en misshandel. Man ska ha bra gruppdynamik vilket menas med att alla i kåren ska kunna samarbeta i alla situationer. Om man inte kan sammarbeta som polis har man inte där och göra som polis måste man kunna sammarbeta.

Vad vet du om yrket i helhet? Att man ska utföra ett bra arbete som polis veta hur man ska prata med folk, veta hur man ska hantera svåra situationer. Man ska veta vad våldstrappan och radiodisciplin är osv. När man är studerande polis har man inte lika mycket saker att göra som tex en assistent det är rätt begränsat. Man får tex inte köra bil själv, man får inte använda sig av tjänstevapen utan det är bara tazer, batong, radio osv. När man pratar i radion är det viktigt att man använder sig utav kom, slut kom, uppfattat, klart slut och hålla sig kortfattad osv.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja det har jag som sagt har varit inspektör, mp5 utb, rekrytering. (OOC) Men mitt rpande gick över skolan så va tvungen att sluta då. Jag har alltid skött mitt arbete korrekt som polis, jag tycker att jag gjorde en förrändring i mitt arbete som polis. Eftersom jag är sjukvårdare nu eller jag sa upp mig så har jag ganska bra koll inom sjukvård.

Hur är du som person? Jag heter Markus Johansson. Jag har haft en ganska rörig uppväxt han föräldrar gick på droger och alkohol, Jag har alltid haft en dröm som barn att få bli polis min dröm var att få bli piketen han tyckte dem var coola och gjorde bra insatser för sverige. När jag va ca. 13 år träffade han rikspolischefen och då blev jag jätteglad jag tyckte det va jätte spännande när polis chefen visade hur han jobbade. När jag va ca. 15 år började jag också få ett intresse för bil och ljud jag skaffade min första moped på sin födelsedag han blev jätteglad när jag fick den. När jag va 24 år så sökte han till polisen och han kom in han blev jätteglad. jag hade det jätte kul och jag träffade min bästavän Anders Tegnell då vi va med varandra hela tiden vi patrullerade osv. ca. en månad efter Så började jag tycka att kåren inte var så "stabil" Så han slutade och sökte sig till securitas där jag hittade många vänner som tex Henrik Berqvist, David Högberg osv jag hade det jättekul med dem och mådde verkligen bra. Sen så sa chefen upp sig och då sökte jag till chef och han byggde upp "kåren" med Axel Berging och Holger Börjesson. Vi hade bra utbildningar för securitas men sen efter ca. en månad så sökte jag till polis igen och hade det jätte kul. sen efter 2 månader så blev jag Ägare av klubben Club de muneno och han tycker det är jättekul att få vara chef där. Hans morfar var gammal polisdirektör i gamla tider och han har lärt mig mycket om polisyrket

Är det något vi bör veta om dig? nae

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka