Accepterad Wolfz | Chef-jobb ansökan [PANDISH]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

W1LL3

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
556
Reaction score
56
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? club de muneno

Vad heter du IRL? Wille Johansson

Vad heter du på discord? JagHeterWille #3673

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 642

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag har intresse för det och jag vill bli en bra chef som tar hand om mina anställda så bra som möjligt och visa respekt och känna sig trygga med att prata med mig om det är nåt utan att vara "rädd". och jag älskar att ha bra anställda som sköter sitt jobb och sånna man kan arbeta med. jag vill göra det till en så roligt och tryggt som möjligt helst utan klagomål. Jag vill kunna ha roligt med mina anställda och ha bra kontakt med dem och ge dem komplimanger. på ett jobb så ska man kunna ha bra gruppdynamik och man ska kunna samarbeta bra Om ingen sköter sig blir det varningar tillslut sparken om man inte har respekt osv. Jag kan alltid visa mina framfötter jag är inte rädd att säga till nån som gör fel. Jag kommer försöka göra klubben till ett aktivt företag med många anställda som har hög rp nivå och kan bete sig. Jag kommer ha "kurser"om drinkar för rpns skull för att jag vill hög rpn

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat där innan och jag har även varit chef för securitas så jag har bra ledarkunskaper och hur man ska bete sig som chef

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Markus Johansson och han har en bror och en syster som han aldrig har träffat och han har en mamma och en pappa som har gått bort. enda sen han var liten har han haft ett intresse för bevakning och polis osv han har alltid drömt om att få bli chef på securitas och han har stora planer för det. han är en väldigt social person som gillar att träffa nytt folk han har träffat sin bästavän David Högberg dem brukar hänga väldigt mycket. Markus är född i staden Unive. han trivs väldigt mycket i staden. Han har även ett stort intresse för bilar och ljud han kan väldigt mycket om det. Markus har träffat många vänner men hans bästavän är David Högberg.

Hur ofta kommer du vara inne? Nu när det är sommarlov: 12.00-03.00 med pauser

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja lätt

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej absolut inte

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
Hoppas detta räcker kan berätta mer om min karaktär sen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka