Inaktuell Wolfz | Ansökan till Support

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

W1LL3

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
556
Reaction score
56
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille Johansson

Vad heter du på discord? Wille123 #3673

Ange ditt födelsedatum 13 November 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar (Skola):
16:00-23:00
Helger/lov: 11:00-02:00 med ”pauser”

Berätta om dig själv Jag är en kille på 14 år som har ett stort intresse för spel osv jag gillar att vara mycket med kompisar. Jag har ett stort intresse för polis arbetet o aa det är la det

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle ta många Discord ärenden, support osv. Jag skulle ta många reports så många jag kan. Kolla forumet ofta asså tickets, anmälningar och banöverklagan osv det är vad jag kommer göra. Skulle vara aktiv överallt försöka höja rpn på servern och göra så att alla på servern känner sig trygga jag skulle hjälpa många nya på servern o komma igång med allt att man tex inte får ha moncler kläder på sig osv. Kolla så att alla följer reglerna och sprida ett bra budskap om servern i säg

Hur länge har du spelat på Unive? Sen januari

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? För att jag tycker att det är en seriös server och att Philip och Bullen verkligen bryr sig om sina staffs och har aktiva staffs med trevligt folk. Jag vill höja rp nivån speciellt bland kriminella och polisen med social rp. Jag har spelat på servern ganska länge och jag känner att nu vill jag verkligen göra skillnad på servern och i discord att försöka allt vad jag kan att höja rp nivån bland alla på servern.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle bidra med att jag kommer vara en aktiva staff som kollar som sagt anmälningar, tickets, banöverklagan osv jag kommer även bidra med att rp nivån kommer höjas på servern, ett trevligt bemötande som staff både i support och reports osv.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har varit support innan men nu känner jag att jag ska satsa större och bidra med mer och vara mer aktiv en vad jag va då.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja det har jag.
/sqlban [id] [Dag] [Anledning]
/kick [id] [anledning]
/goto [id]
/spec eller /spec [id]
/setjob [id] [jobb] [grad]
/tpm
/revive [id]
/sqlhistory eller /sqlbanhistory
/sqlsearch
/sqlbanoffline [Steam]
Osv
Osv kan ta mer om det behövs i intervjun om det blir nån

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja då absolut jag är lätt lärd.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Nepp

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Senast ändrad:
Tillbaka