Accepterad wolfcaptain07 | Medlem ansökning (Malteeelök)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wolfcaptain07

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199026354684/

Vad är ditt namn i verkligheten? Norea Strid

Vad är ditt discord namn? wolfcaptain07#3174

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Astrid Strid är en 20 årig tjej som är född den 12 Juli 2001. Hon är omtänksam, positiv, noggrann och gillar att följa regler och instruktioner. Astrid blev bortadopterad när hon vara endast 1 år gammal eftersom att hennes mamma, Sofia Karlsson, bara var 15 år när hon fick Astrid. Det var inte svårt för Astrid att bli adopterad eftersom att hon fortfarande var så ung och det var många par som ville ha en sån ung och söt flicka. Efter en vecka så kom ett par för att adoptera henne och bara efter några få dagar så var papperna påskrivna och Astrid fick efternamnet Strid. Den nya familjen bestod av Astrids nya mamma, Kristina, och hennes nya pappa, Stefan. När Astrid var 5 år så fick hon en lillebror som hette Olof som hon älskade. Kristina och Stefan blev bara mer och mer elaka mot Astrid desto äldre hon blev. I skolan blev Astrid mycket mobbad eftersom att hennes familj var fattig och att de inte ens var hennes biologiska familj. Hon kom ofta hem gråtande efter en fruktansvärd dag i skolan men Stefan och Kristina brydde sig inte. Det gjorde dock Olof även fast han var så ung. När Astrid var 14 år gammal så fick hon reda på att Stefan slog Kristina. Resten av skolgången blev mycket tuff för henne men hon gick ut 9:an med relativt bra betyg. På gymnasiet så tog hon Samhällsvetenskapliga programmet och när hon var 18 så tog hon studenten. Samma år så flyttade hon och Olof ut från familjen Strid och påbörjade ett nytt liv utan dom. Ett år senare så dog tyvärr Olof av bröstcancer. Astrid hade då spenderat så mycket tid på sjukhuset att hon hade börjat frukta det. Olofs död påverkade Astrid extremt mycket, hon hade självmordstankar, vägrade gå utomhus, pluggade inte, åt inte mycket och blev mycket sorgsen. Hon började gå till terapi efter ett tag och när hon fyllde 19 år så mådde hon lite bättre, fortfarande sorgsen men hon levde nu som vanligt igen och dessutom så tog hon körkort. Hennes barndom påverkade henne väldigt negativt. Hennes terapeut sa att Astrid hade haft tur att hon fortfarande hade en gnutta positivitet i kroppen. Hennes terapeut hjälpte Astrid att bli den hon är idag. Astrid lärde sig att istället för att slå tillbaka eller hämnas för något som någon gjort mot en, så ska man istället lära andra att inte bli som de elaka personerna. Hon ville aldrig sjunka ner till den nivå som Stefan, Kristina, mobbarna i skolan och andra personer hade varit på. Efter all trauma så bestämde sig Astrid att flytta ifrån hennes hemstad för gott. Det var så hon hamnade i staden Unive där hon sedan fick ett stort intresse för ett speciellt jobb, vilket var taxifirman.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att FiveM RP är jätteroligt och Unive är definitiv den bästa servern. Jag vill gärna ha bra RP och trevliga personer som RP:ar och det tycker jag verkligen att Unive har. Jag har inte spelat på Unive så länge men de personerna som jag har träffat än så länge har varit jätteroliga och bra på att RP:a. Jag hoppas på att jag kan hjälpa till med saker i staden, skaffa jobb och se till att folk har det så trevligt som möjligt. Jag vill också se till att alla har en bra RP och jag ska inte bete mig elakt mot någon. Jag vill väldigt gärna se till att Taxifirman Gripen går att nås. Varje gång jag ringer efter taxin så svarar ingen, det vill jag gärna ändra på.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som gör Unive till en sån bra server är att alla har sånt bra RP! På andra servrar så är det ganska stelt, tyst och mycket lall. Men så är det verkligen inte på Unive, man kan prata med vem som helst utan att behöva oroa sig för att de ska döma ens RP eller bete sig super elakt. Sedan så är det så många spelare också, det ger en chansen att träffa massor av roliga och trevliga personer och man behöver inte RP helt ensam när ens kompisar inte vill/kan spela. Sedan så är allt välorganiserat och mycket staff eller support är online ofta.

Hur hittade du Unive? Min kompis berättade om det och sedan när jag laddade ner FiveM så såg jag direkt Unive på listan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? ag vill höja min RP nivå eftersom att jag tycker att RP är väldigt roligt och jag började nyss. Jag vill också uppnå Astrids mål i RP:n, typ få hennes drömjobb. Jag vill också skaffa vänner lära känna folk från Unive. Min RP ska vara både rolig och trovärdig.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt största mål är egentligen bara att ha roligt och höja min RP nivå från nybörjare till lite bättre. Men jag vill också skaffa kontakter inom staden och skaffa lite pengar så jag kanske kan köpa en lägenhet eller hus.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag spelar bara på Unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag kommer aldrig att be om det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka