Nekad wolez | Beslut Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wolez

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
1
Ditt discord namn: wolez1.

Ditt Hex-ID: steam:11000016d3795e7

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim och ban för odiskret för att ha skjutit på motorväg framför myndighetsverksamhet sjukvården i detta fall.

Vem/vilka tog beslutet? berra1213

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att det togs eftersom ambulansen inte riktigt har hela bilden av scenariot vilket gjorde det svårt för hen att veta om det var att jag bara hoppade ut och sköt utan bakomliggande anledning eller om det var så att det var ett helt scenario

Hur är beslutet felaktigt? Jag anser att det är felaktig eftersom det var outlaws som stormade SK(svarta kronan) innan de stormade så åkte jag som en del av zetas och var ute planerat med med flera bilar i sandy vilket var planerat eftersom vi har krig med outlaws och vi ville kidnappa dem. tillslut så hittade vi outlaws i sandy då valde jag och en annan bil att följa efter och skickade prios till restarande i gängen. vi följde efter dom ända till industri området då dom hoppade ut på oss och började skjuta mot oss vilket gjorde att en i min bil dog och då slutade jag följa efter dom och tänkte att jag skulle åka till SKs hus för att byta bil eftersom dom hade popat våra deck så jag åkte upp på den stora bron med röda pelare och skulle svaänga in till SKs hus men då såg jag att dom alla åkte under oss och körde till SKs hus så jag stannade på bron för att inte åka dit alla dom var eftersom vi hade en bil som var sönder en personsom var medvetslös och vi viste att dom skulle skjuta direkt så jag stannade på bron och då kom en ambulans helikopter eftersom han som var medvetslös antagligen hade klickat g för att tillkalla ambulans och ambulansen landade på bron och hoppade ut och då ser jag hur en av outlaws bilar åker upp på bron och hoppar ut för att skjuta mot oss och då hoppar jag ut för att skjuta tillbaka och då kommer ambulansen till mig och så säger jag att han måste hjälpa han som är skjuten i våran bil och jag fattar att man inte ska skjuta närvarande till myndigheter men det var i scenariot som jag inte riktigt han att reagera till att jag kanske inte riktigt borde skjuta nära till ambulans och jag hoppas verkligen att ni kan förstå varför jag gjorde som jag gjorde

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/m7Qj21rcQAHSH1GKk?invite=cr-MSw4THgsMTYwODEyODY1&v=30

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

skulle också vilja tilläga att man kan va krim och sjuksköterska men man får inte skjuta nära ambulans pågrund av att det är odiskret och det fattar jag men kom igen ber er att bara förstå varför jag gjorde det pallar verkligen inte att bli av med krim asså ber er 🫤

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka