Accepterad Wokie | Medlem ansökning [Boogy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wokie

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199169532280/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zed

Vad är ditt discord namn? 1Wokie#6733

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anders och är född i Sverige han föddes den 8 september 1987. När han var liten så hade han det tuft med skolan eftersom han har adhd och det gjorde inget bättre att hans föreldrar skildes . Anders gillade och spela Hockey och spela Tv spel när han hade tid. Han var upp vuxen högt uppe i sverige där med mycket snö och is så han tillbringade mycket tid med kompisar i ishallen År 2009 så flyttade han till Grekland på grund av att han hade träffat en jätte fin tjej som senare skulle bli hans fru. År 2016 flyttade han tillbaks till sverige och nu jobbar han som dommare för ishockey och hans fru som jobbar som polis. Och på fritiden hänger han med sina kompisar och dricker ett par öl medans karolin (hans fru) är hemma med hans bebis

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på anda rp servrar men ingen har varit göst rätt för mig. sen hörde jag om denna och alla sa att den var super bra

Vad kan du bidra med till serverns RP? kommer bidra med en bra rp och inte dålig kommer göra så alla har skoj dom som då kör med mig i ett scenario och så alla ska ha kul så klart

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man skall inte spela för att vinna scenarion utan att spela för att det skall bli roligt för båda personerna.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det igenom min kompis Mex

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta den. Utveckla gärna lite under muntliga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka