Nekad Wokie | Chef-jobb ansökan [Advokat byrån] [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Wokie

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? enhörningens advokatbyrå

Vad heter du IRL? Zed

Vad heter du på discord? 1Wokie#6733

Hur gammal är du? 15 fyller 16

Hur länge har du spelat på Unive? 1 månad men fick en ny dator så om det räknas 1 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har redan gjort en hel plan skriftligt och i huvudet. Har sett mycket inaktivitet och dålig Rp invanlad . Jag kommer alltid att göra utdragna rp scenarion och till att folk t.ex Jag kommer ha flera utbildningar varje vecka för att t.ex gå från provanställd till anställd, att man ska gå en utbildning för att få tillstånd att vara med i rätten så man ej gör något fel Jag kommer även gärna ha ooc möten för att ta upp det som behövs och lära dom saker om hur det kommer att ske i ett scenario och vad som kan ha gått fel . Och att man lär sig innan att man får testa igen så samma fel inte inträffas igen då man får ta det med någon högre och mer bättre på jobbet

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ganska mycket erfanheter skulle jag säga. Jag har varit före detta ledningen för en vecka sedan och har där och med mycket erfanheter. Jag har just då hållt ett eget skrik möte där jag skrek om vad som kommer hända om de lallar. Jag vet hur man ska agera om det händer något bråk mellan mina kollegor eller om de begår ett tjänstefel. Jag har varit tidigare chef på en annan byrå som heter jörgens advokatbyrå (en annan rp server) , Min rp nivå är på hög nivå. Jag kommer bidra så att företaget kommer framåt med mina planer. Jag har även fixat en social rp nu mellan enhörningens advokatbyrå och polisen. Jag kommer även fixa nya samarbeten.. Jag kommer vara hård med hur allt styrs på enhörningens advokatbyrå. Jag kommer också göra då och då mötet om det behövs och då berättar jag viktig info eller skriver jag bara ut det i dc. Utbildningar kommer jag ofta hålla i och ledningen kommer vara med och hjälpa till. De kommer inte vara något lall på utbildningarna. Jag kommer införa så att Rekryterarna ska skicka ut videos hur vi på enhörningens advokatbyrå, jag kommer då skicka till de vad de ska skicka ut till de ny anställda på enhörningens advokatbyrå så de vet en del. De ska även vara helt redo om det så kommer till saken i rätten så det ej gör något stort fel ett litet kan funka men ej något stort då får det ta det med mig eller någon högt uppsat

Hur ofta kommer du vara inne? detta e på ett ungefär

Måndag 16:00=21:15

tisdag 17:00 = 21:15

onsdag 14:00=21:15

torsdag 17:00 = 21:15

Fredag 15:00 = 03:00

Lördag 15:00 = 03:00

söndag 13:00 = 21:15

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka