Accepterad wmdmbg | Ansökan till Servervakt [kesoo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wmdmbg

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Andre

Vad heter du på discord? Melonen0#2709

Ange ditt födelsedatum 13 Februari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. nu på senaste har jag inte varit lika aktiv som jag var förut då jag har hängt mycket med kompisar och är aktiv inom hemvärnet men brukar va aktiv 2h på kvällen och dagarna jag är ledig 16:00 - 23:00 :)

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan 2021-12-20

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har för mig att det är mellan 20 - 25, några sv bans men det flesta vanliga. jag fick många bans när jag var ickemedlem vilket var 2021-08 för då visste jag inte vad rp var så jag snackade jätte mycket ooc mm nu på sensate när jag blivit bannad har det varit många felaktiga vilket jag har lyckats överklaga!

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. - en servervakt har till uppgift att se till så alla sköter sig på servern och banna/kicka dem som inte sköter sig t.e.x lallar, pratar ooc, vdamar/rdmar.
- man kan även hålla det rent på servern igenom att dva bilar som står lämnade på olämpliga stället tex där man tar ut bilar
- dem kan även reva folk som dött av bugg eller som man ser blivit vdamade samt folk som spawnat död

Varför vill du bli servervakt på servern? då jag spelat på servern ett tag så har jag varit med om många händelser där man tex stöter på lallare, då skulle det kunna va skönt att kicka den då dem förstör rpn på ett grovt sätt.
jag vill även bli servervakt för jag vill underlätta rpn genom att få bort dem som inte kan bete sig tex lallar, vdamar, pratar ooc

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. - som servervakt så får jag tillgång till att revva folk/mig själv, ett sätt jag kan abuse det på är att tex om jag blir skadad i scenarion revva mig själv för att inte dö och då i slutändan vinna scenariot genom det, det kan även va att jag revvar mig själv för jag inte orkar rpa på skador.
- som SV har jag även toggle id vilket gör att jag kan se vad folk är på ett annat sätt, ett sätt som detta skulle kunna abusas på är att i scenarion se vart folk är med hjälp av toogle id och sedan rpa på det för att vinna scenarion.
- jag får även tillgång till att banna/kicka folk, det kan abusas på många sätt men 1 sätt kan va att om jag ligger under i scenario kicka någon för att få fördel i scenariot!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka