Accepterad Wmac | Ban Överklagan (waguchampangemode#4787)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wmac

Icke Medlem
Meddelanden
489
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199381462622/

Ditt Hex-ID: 110000154b5be5e

Vad är din discord tagg? Wmac#3249

Vem var det som bannade dig? waguchampangemode

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-22 173127.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har pratat med dig, waguchampangemode, om banöverklagningen och du berättade att jag hade framfört en Polis V90 bredvid en väg och jag hade guppat med bilen. Detta var anledningen till att du bannade mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag framförde fordonet bredvid en väg under pågående skottlossning där flera kämpade för sina liv. Jag väljer att cirkulera kring området och på baksidan, bredvid en väg, fanns det en stor gräsplätt där jag körde och körde på ett litet, litet gupp och bilen studsade till på waguchampangemode skräm men inte på min. Eftersom att jag inte såg detta så RPade jag inte på det och fortsatte köra, vilket måste ha sett fel ut för waguchampangemode.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga både och. Jag förstår waguchampangemode, enligt han begick jag Mild PWRG och då skall han självfallet få banna för det :)
Jag har iallfall lärt mig av bannen och kommer att tänka på detta i framtiden!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, det har varit lite blandat. Många av dessa har varit felaktiga och några få har varit korrekta - de korrekta bannen har jag tagit stor lärdom av och bättrat mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha kört betydligt saktare eller fortsatt köra på vägen. Jag har lärt mig av mitt misstag och det kommer inte att ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har diskuterat med waguchampangemode och jag har lärt mig utav min ban, detta kommer INTE att ske i framtiden. Jag tar med mig detta och förbättrar mig,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, självklart!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka