Accepterad Wmac | Ban Överklagan [SAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wmac

Icke Medlem
Meddelanden
489
Reaction score
19
Länk till din steam profil: DIscord: Wmac#3249

Ditt Hex-ID: DIscord: Wmac#3249

Vad är din discord tagg? DIscord: Wmac#3249

Vem var det som bannade dig? Jag gissar på att det var San.

Hur lång tid var din ban? Timeout i 7 dagar.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmavbild 2023-01-08 kl. 16.33.43.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag taggade San, vilket var fel. Det är ett regelbrott och det kommer inte hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och San diskuterade lite igår angående ett förslag. Allt gick jättebra och idag var det flera Kriminella som höll med, därför frågade skrev jag ett meddelande i förslags-kanalen som såg ut såhär: @San Varför kan man inte göra en omröstning gällande detta? Det verkar som att många kan tycka samma sak. Jag taggade alltså San vilket man inte ska göra. Jag gjorde detta för att han skulle se meddelandet, INTE för att försnabba ärendet. Jag ångrar mig såklart, jag gjorde fel och det kommer inte hända igen. Allt detta skädde i Krim Dcn

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig, men jag gjorde det enbart för att San skulle se meddelandet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har varit extremt länge sedan jag blev bannad.
Någon har varit felaktig och resterande har jag lärt mig av, precis som denna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle skrivit förslaget på forumet, kanske i PM, men INTE taggat San.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att jag inte ska tagga Staffs, jag ska föra fram förslaget på ett annat sätt. Jag har lärt mig extremt mycket efter denna ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, självklart!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka