Accepterad Wmac | Ban Överklagan [Loke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wmac

Icke Medlem
Meddelanden
489
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199381462622/

Ditt Hex-ID: 110000154b5be5e

Vad är din discord tagg? Wmac

Vem var det som bannade dig? Loke

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-29 170055.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag rpade inte på skador vid krock, jag valde istället att fortsätta köra och blev därmed bannad. Det var extremt dåligt och dumt gjort. Jag förstår varför Loke valde att banna mig och han gjorde helt rätt. Jag kommer vara extra noggrann och alltid rpa vid utifrån reglerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev pittad/in knuffad i en annan bil och snurrade ut på sidan av vägen, därefter körde vi vidare och rullade på vägen där vi också körde vidare. Efter allt detta pratade jag med Loke i support och vi diskuterade kring vad som hade hänt. Han kom fram till att han skulle banna mig för powergaming vilket var helt rätt. Liknande kommer ej upprepas från min sida och det kan jag garantera er.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var inte felaktig. Jag begick regelbrott och det blev jag bannad för. Jag gjorde fel och bannen är korrrekt placerad. Jag har lärt mig av denna bann och liknande kommer ej att upprepas från min sida!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare, det har varit bla PWRG m.m. En del av bansen har varit felaktiga och resterande har varit korrekt placerade, precis som denna. Jag har givetvis tagit lärdom av samtliga bans och har lärt mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag och de andra i bilen skulle ha RPat på skadorna våra karaktärer blev utsatta för. Det vi gjorde var extremt dåligt gjoty och liknande kommer inte att upprepas. Vi har lärt oss av åtgäderna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig efter min ban!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka