Nekad Wmac | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wmac

Icke Medlem
Meddelanden
489
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad heter du på discord? Wmac#3249

Ange ditt födelsedatum 25 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dag börjar oftast med att jag går i skolan, från 8.20 till 14.30. Därefter tar jag mig hem och finns sedan online tills 23.00.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan Augusti 2022.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag vet inte hur jag ska bifoga en bild, men 6-7 gånger. De senaste har varit felaktiga och de tidigare har jag tagit stor lärdom av. Jag kan även streama min skärm under intervjun för att visa min bantotal.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Servervakt finns på servern för att underlätta Staffs arbete. Det kan vara alltifrån att DVa övergivna bilar till att banna spelare som begår regelbrott. En Servervakt har följande perms och ska användas på detta sätt:

/dv (radius) - "DV" står för Deletevehicle och gör precis som man hör på namnet, raderar ett eller flera fordon. Servevakter har detta command för att kunna radera övergivna bilar, för att underlätta Staffs arbete och för att minska trycket på servern.

/svban - Sv-ban är ett command som ger oss servervakter möjligheten att banna regelbrytare upp till 1h, om den ansvarige servervakten anser att bannen borde förlängas så skickar h*n ut beviset + loggen i "ban-bevis" för att sedan granskas aff Staffs.

/kick - Vid mildare regelbrott kan Servervakter kicka spelare för att "varna" personen istället för att banna.

/revive - Detta command ger servervakter möjligheten att revivea en död eller skadad spelare. Precis som alla andra commands så får detta inte under några omständigheter abusas. Det ska bara användas när det verkligen behövs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag, som är en väldigt aktiv spelare, ser dagligen regelbrytare och stöter på massa problem. Med SV-Rollen kommer jag att kunna underlätta Staffs Arbete och kommer att kunna göra Unive till en bättre plats för många.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption - exempel:
Du väljer att inte banna din kompis när han eller hon begår ett regelbrott.

Abuse - exempel:
Du väljer att revivea dig själv under skottlossning för att sedan vinna scenariot.

Nekad, ¨du har 30 dagars redlist på sv efter demote¨

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka