Accepterad Wmac | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wmac

Icke Medlem
Meddelanden
489
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad heter du på discord? Wmac#3249

Ange ditt födelsedatum 25 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag RPar på servern ungefär varje dag, om det inte kommer något i vägen, som till exempel plugg eller andra faktorer.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 8 måndader ungefär

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag vet inte hur jag ska bifoga en bild, men 6-7 gånger. De senaste har varit felaktiga och de tidigare har jag tagit stor lärdom av.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En SV underlättar jobbet för staffs. Det kan vara allt ifrån att DVa bilar till att banna/kicka folk som begår mildare regelbrott, vi kan såklart banna folks om begår grövre regelbrott också, såklart.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har tidigare varit servervakt men den försvann helt utan anledning nu för några dagar sedan efter att jag blev demotad från MA. Jag vill iallafall underlätta arbetet för staffs, och vara med och bidra till serverns utveckling.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse:
Du använder dina perms för att reviva dig själv i ett scenario t.ex, endast för att vinna scenariot. Det kan också vara att DVa bilar under ett scenariot, som gör att du får en stor fördel.

Korruption:
Om man t.ex. väljer att inte banna sin kompis även fast h*n begår ett regelbrott endast för att personen är din kompis.

Vidare till intervju! vill se att du utvecklar dig till intervjun!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka