Accepterad Wmac | Ansökan till Servervakt [Crizixt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wmac

Icke Medlem
Meddelanden
489
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad heter du på discord? Wmac#3249

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. Dagen börjar oftast med att jag åker till skolan, därefter går jag online vid cirka 14.00. Efter det finns jag online hela eftermiddagen/kvällen innan jag går offline 22.30 ungefär.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan Augusti 2022.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/934217102162821140/1107045579873321050/SkC3A4rmbild202023-05-0720204734.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att underlätta arbetet för serverns Staffs. De har följande perms för att underlätta arbetet och för att göra Unive till en bättre plats:

- /svban
Detta command ger Servervakten tillgång till att banna en person 1h för att sedan kunna lägga ut i "ban-bevis" om Servervakten tycker att den ska förlängas.

- /kick
Detta command ger Servervakten tillgång till att kicka en person från servern om han eller hon begår ett mildare regelbrott.

- DV (delete vehicle)
Detta command ger Servervakten tillgång till att radera fordon som står övergivna eller som inte används eller liknande. Detta minskar trycket på servern och drar upp prestandan.

- /toggleid
Detta command ger Servervakten tillgång till att se ID på de närmaste personerna om situationen anses vara lalligt eller liknande.

- /revive
Detta command ger Servervakten tillgång till att återuppliva personer på servern som dött av buggar eller liknande. Detta är ett effektivt command som underlättar mycket för staffs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli SV för att det verkar som en rolig sak och för att underlätta arbetet för Staffs. Jag möter dagligen spelare på servern som bryter mot regler och att dessa personer ska lära sig hur man RPar och få bort regelbrytare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse:
Du använder dina perms för att vinna scenarion, det kan t.ex. vara att revivea sig själv under skottlossning för att man inte vill dö.

Korruption:
Du använder perms på fel sätt, det kan t.ex. vara att inte banna dina kompisar fastän att de gör fel.

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta din intervju lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka