Accepterad Wmac | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wmac

Icke Medlem
Meddelanden
489
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad heter du på discord? Wmac#3249

Ange ditt födelsedatum 25 Januari 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Efter ett halvår med RP, med hundratals timmar, känner jag mig intresserad av att bli Medlemskaps Ansv, och Staff i framtiden. Jag har som sagt RPat under en längre tidsperiod, och det har varit fantastiskt, men har alltid haft intresset av att bli MA, för att bidra mer till servern. Unive är Nordens största FiveM Server, och med det sagt kräver servern aktiva och mogna staffs, och människor som är erfarna inom området - vilket jag påstår att jag är. Jag vill även sprida servern, göra den större, och få fler människor att börja RPa här. Jag minns själv hur det var som Icke Medlem, och den första perioden på Unive. Jag visste inte hur saker och ting fungerade. Jag önskade att det fanns en person som hjälpte mig, och det är precis en sådan jag kommer att vara. Jag kommer att finnas där för alla nya medlemmar, och icke medlemmar. Jag som MA kommer bidra med aktivitet och se till att servern blir större, i form av flera, mogna och seriösa medlemmar. Sammanfattningsvis har jag många ideer och ett stort engagemang, jag som driven person, ansöker till MA för att utveckla servern på alla möjliga sätt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Om jag ska vara helt ärligt anser jag mig själv som en extremt mogen, seriös, men framförallt driven person som har det som krävs för att vara Medlemskaps Ansv. Jag tar mitt arbete på fullaste allvar och agerar professionellt. Jag är en person som VILL hjälpa folk, och bidra med allt jag har. Jag kommer att finnas där för alla Nya Medlemmar, samt icke medlemmar. Jag kommer naturligtvis finnas där för ALLA medlemmar också. Jag har ett stort engagemang, och VILL vara med och påverka. Jag kommer se till att allting går utifrån Unives regler och riklinjer. Jag har även tidigare erfarenheter från mina dagar som Helper, och vet hur Forumet samt Discorden fungerar. Om jag påbörjar ett ärende, avslutar jag det utan att stressa oavsett om jag har andra viktiga saker. Jag anser att allting ska gå rätt till, och att hjälpa alla icke-medlemmar/medlemmar är en prioritering.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Detta anser jag som extremt viktigt. Jag tycker att man ALLTID ska bemöta folk på ett trevligt sätt, oavsett vilka roller man har i discorden. Men om man bär rollen Medlemskaps Ansv anser jag att det är extremt viktigt att vara trevlig och inbjudande. Man ska alltid se till att personen i fråga får en så bra upplevelse på servern som möjligt, och att h*n är nöjd, och känner sig bekväm. När man hälsar på en person är det extremt viktigt att vara trevlig. Det första intrycket har stor betydelse. Om jag skulle ta en intervju och vara otrevlig, kanske personen väljer att lämna Unive, pga dåligt bemötande och därmed förlorar vi en medlem. Som MA ska man alltid bemöta folket på ett trevligt sätt, och inte under några omständigheter vara otrevlig. Din attityd kan ha en stor påverkan på ett negativt sätt, om du inte är trevlig.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på Unive anser jag vara stort. Unive är en stor server, och man ska bära rollen med stolthet. Jag kommer se till att inga lallare eller problemspelare kommer in på servern oavsett hur svårt det är. Vid intervju kommer jag att granska h*ns eventuella tidigare bans. Jag anser att problemspelare samt lallare inte hör hemma på Unive, här håller vi en extremt hög RP Nivå, och om man inte har den förmågan finns det ingen anledning att vara här.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? En medlem på Unive ska ha förmågan att RPa på ett sätt som gör det roligt för båda parter. Unives Grundregler ska även vara en självklarhet att kunna.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som MA bär man ett stort ansvar. Man representerar servern ännu mer, och ansvarar för vilka som kommer in på servern. Som MA ska man även se till att Medlemskaps ansökningar inte förblir olästa. Det gäller även väntrummet. En MA skall vara aktiv, extremt trevlig, inbjudande och driven. Sammanfattningsvis bär du ett stort ansvar som MA, eftersom att man skall vara aktiv, trevlig men också för att man ansvarar för vilka som kommer in på servern.

Hur ser din aktivitetet ut?
Discord & Forumsarbete: 24/7
Ingame/Fivem Servern: 14/15 - 17 därefter 19-21.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja, som ni ser är jag endast 14 år gammal, vilket inte är till min fördel. Jag vill bara säga att jag anser mig själv som en extremt mogen person för mig ålder, och jag skulle säga att jag ligger relativt bra till rent grammatiskt sätt, men också hur jag tänker. Vet inte riktigt hur jag ska jag formulera mig kring detta. Angående min målsättning: Jag som MA kommer att använda mina perms på ettt så effektivt sätt som möjligt, och därefter försöka att bli Staff för att kunna bidra yttligare till servern.
Jag kommer inte göra er besviken. Ni kan förvänta er en extremt seriös och engagerad grabb som kommer finnas tillgänglig 24/7!

Senast ändrad:
+rep kan sina grejer, MA kommer vara lätt för honom, har riktigt bra kunskaper och vet hur man kan utvecklas bra som staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka