Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas
Vad är ditt discord namn? luckeboi1
Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: 26 åriga Peter Svensson
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, erfaren, motiverad
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Peter Svensson var inte den typen av person som gjorde väsen av sig. Han var en vanlig kille från en liten förort, men han hade alltid drömmar om något större. I sitt hjärta bar han en känsla av att han var menad för mer än att bara leva ett vanligt liv. När han kom till staden, hade han inga pengar och inte mycket till annat än en gammal bil och en dröm om att göra något för staden. Peter började som en liten hantverkare, reparerade bilar och hjälpte folk i nöd. Men han ville mer. Han såg de orättvisor som fanns i staden, de kriminella gängen som styrde och de oskyldiga människor som led. Det var då han bestämde sig för att ta saken i egna händer. Peter började arbeta undercover, samla information och skapa allianser med de rätta personerna. Hans namn började sprida sig, men ingen visste vem han egentligen var. Han var både hjälte och skugga, någon som såg till att de som gjorde fel inte kom undan. Med tiden byggde han sitt eget nätverk av lojala människor och började bygga en starkare och säkrare stad. En stad där Peter Svensson inte längre bara var en enkel hantverkare, utan en legend som folk talade om – den okände hjälten som gjorde allt för att göra världen lite bättre. Men nu vill han jobba inom mekonomen sedan MC-specialisterna och efter det få tag på ett chefs yrke.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Folk ska kunna ha roligt men det kommer vara seriöst rollspelande.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte alltid gå för sin egen vinst utan man kan till exempel i en biljakt crasha medvetet så snuten får göra ett gripande.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja man har brutit om en hel del regler. Men man har fått ban och lärt sig. Sunt förnuft är erfarenheter som ständigt växer.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM-inte döda utan anledning VDM-inte köra över folk
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? 1500 timmar på fivem
Vad är ditt discord namn? luckeboi1
Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: 26 åriga Peter Svensson
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, erfaren, motiverad
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Peter Svensson var inte den typen av person som gjorde väsen av sig. Han var en vanlig kille från en liten förort, men han hade alltid drömmar om något större. I sitt hjärta bar han en känsla av att han var menad för mer än att bara leva ett vanligt liv. När han kom till staden, hade han inga pengar och inte mycket till annat än en gammal bil och en dröm om att göra något för staden. Peter började som en liten hantverkare, reparerade bilar och hjälpte folk i nöd. Men han ville mer. Han såg de orättvisor som fanns i staden, de kriminella gängen som styrde och de oskyldiga människor som led. Det var då han bestämde sig för att ta saken i egna händer. Peter började arbeta undercover, samla information och skapa allianser med de rätta personerna. Hans namn började sprida sig, men ingen visste vem han egentligen var. Han var både hjälte och skugga, någon som såg till att de som gjorde fel inte kom undan. Med tiden byggde han sitt eget nätverk av lojala människor och började bygga en starkare och säkrare stad. En stad där Peter Svensson inte längre bara var en enkel hantverkare, utan en legend som folk talade om – den okände hjälten som gjorde allt för att göra världen lite bättre. Men nu vill han jobba inom mekonomen sedan MC-specialisterna och efter det få tag på ett chefs yrke.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Folk ska kunna ha roligt men det kommer vara seriöst rollspelande.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte alltid gå för sin egen vinst utan man kan till exempel i en biljakt crasha medvetet så snuten får göra ett gripande.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja man har brutit om en hel del regler. Men man har fått ban och lärt sig. Sunt förnuft är erfarenheter som ständigt växer.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM-inte döda utan anledning VDM-inte köra över folk
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? 1500 timmar på fivem