Accepterad Wliton | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wliton

Icke Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? carl

Vad är ditt discord namn? milton.1209

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2009

Berätta om din karaktär. Jag heter Jonny deg och är 25 år gammal, jonny deg hade en tuff upväkst med många bråk i familjen han växte upp med en mamma, pappa och en store bror som var 3 år äldre än han. tidigt i sitt liv lämnade hans pappa honom när han var ca 3 år gammal. Jonny minns inte så mycket av sin pappa hans mamma hade det tuft med ekonomin och att betala sin skatt, Hon kunde knappast köpa kläder till jonny när han var 11år gammal han gick runt med slitna kläder, inte dushat på länge och luktar illa. Jonny deg blev mobbad i skolan och hade det tuft, hans bror bonny gick in i krimminaiteten när han var bara 16 år gammal jonny tyckte det var töntigt och fattar ej varför han inte kan skaffa ett vanligt jobb, några år senare var jonny trött på att bli mobbad han stod för första gången upp för sig själv och slog till baka detta blev till konsekvenser hemma och i skolan. hans mamma var väldigt sur på jonny och kunde till och med slå jonny. När bonny såg detta blev bonny chokad han kunde aldrig äns fatta att hans mamma skulle så han det bara kom så plötsligt och otippat. jonny var trött på sig själv han viste ej vart han skulle ta vägen när han fyllt 18, han valde fel väg.... Han valde att bli krimminel med sin storebror bonny, bonny hade vapen, drågor allt han tjänade mycket med pengar. Jonny deg köpte ett eget hus i staden unive han gillade värkligen det och skulle vilja utveckla sig genom att få medborgar skap. MIN GAMLA!!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en rolig och social rp till servern jag vill börja som polis i framtiden och utveckla mig där ifrån, kommer kanske bli krimminel i framtiden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man inte bara ska tänka på sig själv man ska tänka på att inte bara ska vinna i ett scinaro, och för att tänka på att andra eller sitt gäng/lag men för att båda ska vinna och inte bara tänka på sig själv alla ska ha lika stor chans att vinna i ett scinaro.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst på alla regler kan alla, Några klassiker är suntförnuft det är en av dom viktigaste, fear rp är också välldigt viktig. man ska såklart följa alla regler. Några regler som rdm står för random death match och det är när man liksom dör utan anledning eller dödar nån utan anledning, vdm står för vehicle death match och det är när man dödar nån med sin bil eller skadar nån med sin bil. ooc står för out off character och det är när man skriver nåt som inte handlar om spelet eller scinarot typ som nåt som inte handlar om vad man gör typ nåt man gör irl. power gaming står för att man tillexempel använder sin bil som en vapen och kör tillexempel en sportbil i bärgen eller nåt sånt liknande.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rpat i 3 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka