Accepterad Wliton | Ban Överklagan [zeno0.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Wliton

Icke Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bosse844984842948842/

Ditt Hex-ID: 11000015898180d

Vad är din discord tagg? Bullen10/zaxon

Vem var det som bannade dig? Zeno0

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-10 223739.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? går ej att lägga in bild men skickar pm om det skulle behövas. Ja jag belv bannad för att jag inte tog upp händerna när någon riktade på mig med vapen fel av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle ta ut min bil vid röda garaget men så kom jag på att jag ej hade nycklar till bilen och så hoppade jag in i en annan bil och frågade om skjus men han sa nej så jag hoppade ut och då riktar en grabb på mig, fattar inte varför så jag frågar vad har jag gjort så han svarar inte och jag fortsätter fråga men han svarar inte sedan tar jag upp händerna och han bär mig till hans gäng hus tror jag att det var och sedan tar mina grejer och låser in mig i ett av hans rum i gäng huset och säger att jag ska hoppa support och jag gör det och får två krim varingar och en ban i fyra dagar, förstår värkligen hans sida men att han ba rånar ngn random tycker jag är lite dålig social rp liksom hade inte äns pratat med honom men det var dumt av mig att inte bara ta upp händerna från början förstår värkligen mitt regel brott 100% och ångrar det jag gjorde skulle lyssnat på han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel som inte lyssnade på han som hotar med vapen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit sv bannad några gånger och en gång anticheat så jag har blivit bannad 8ggr tidiagre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? lyssnat på han och bara tagit upp händerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man ska lyda om någon hotar en med vapen och inte göra som jag gjorde ångrar det jag har gjort...

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes jag förstår.

Tillbaka