Nekad Wliton | Ban Överklagan [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wliton

Icke Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bosse844984842948842/

Ditt Hex-ID: 11000015898180d

Vad är din discord tagg? Bossan10

Vem var det som bannade dig? reclxess

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-23 114548.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde på en grabb som var på en cykel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle försöka stanna två killar på cykel för att fråga en sak dom stannade ej och då ville jag stanna bilen före deras cykel så dom stanna och då körde jag in i han istället och det var inte menignen så jag åkte för jag tycke de var pinsamt. Jag är sugen på att komma tillbaka och de jag gjorde var onödigt och elakt kommer ej göra om det då konsekvenserna blev lite hårda vad jag tyckte men vill alla fall komma tillbaka och kommer adrig hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ej en felaktig ban för det var LITE dsyc för mig men det var inte meningen att köra in i dom tycker det var onödigt nu och komme ej göra om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare och det var mäst sv banns men också lite andra banns men inga banns som håller mig borta från unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte kört in i dom och låtir dom vara som jag borde göra ist, Jag hade kunnat hoppa ut ur bilen och prata med dom istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte köra in i folk för att prata med dom, att lära sig handera bilen, att tänka på vad man gör innan man gör nåt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Tycker att du ska sitta av din ban och verkligen tänka över dina fel du har gjort. Inte bara dessa fel utan dina tidigare också.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka