Nekad Wliton | Ban Överklagan [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wliton

Icke Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bosse844984842948842/

Ditt Hex-ID: 11000015898180d

Vad är din discord tagg? Bossan10

Vem var det som bannade dig? bubbelgum

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-21 183148.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag combat loggade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i en aktiv skottlossning sedan så dog jag och väntade lite och inget hände så efter 5 minuter hållde jag in knappen "e" och då fick jag en black screen och visste ej vad jag skulle göra så jag stängde ner fivem och gick in igen och var död och sedan så kom det en sjukvårdare och hjälpte mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban men jag känner mig redo att komma tillbaka känner att jag saknar servern väldigt mycket och har suttit mitt straff betalade samt 200kr för krimminel roll 2 dagar inan bannen men vill hälst bara komma tillbaka till servern nu.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har mäst bara blivit sv bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Väntat tills min black screen var slut eller wipat mitt inventory.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag att fråga om hjälp eller vänta ut en black screen, man kan hoppa support för det finns ju för att fråga om hjälp och då hade jag kunnat hoppa support och frågat vad jag skulle göra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka