Accepterad Wliton | Ansökan till Servervakt [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wliton

Icke Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? carl

Vad heter du på discord? Bossan10

Vad är ditt Hex:ID 11000015898180d

Ange ditt födelsedatum 7 November 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar vakna runt 07.00 på en vardag gå till skolan, sluta skolan runt 15/16 kommer hem 30 min senare och tar nåt och äter och sätter mig vid datorn och börjar spela.

Hur länge har du varit medlem på Unive? lite mer än ett år har jag varit medlem så kan de mästa om servern men har tagit pauser då och då.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 15ggr det gå ej at lägga in en bild ( 5 gånger var det att en staff ej kunde bestämma sig för hur lång bannen skulle vara så han ändra den några gånger)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har som uppgift att hålla koll på smp grejer till servern och underlätta allt lite för staffsen, En servervakt ska banna när någon gör något fel, en servervakt kan banna i 1 h eller kicka det bror på läget, en ban i 1 h skulle kunna vara att jag tillexempel slåss eller lallar på torget eller piren eller vart som helst, en kick är för någon som tillexempel har mask på almänna platser, det finns såklart massa andra banns och kicks man kan göra detta var bara ett av exempelna.

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag vill göra de lättare för staffsen genom att ta hand om små problem. jag kommer vara aktiv varje dag, vara hård med att banna, jag ser folk som gör fel hela tiden och lallar och håller på Jag hinner ej göra en report då han redan är borta från platsen detta kan göra det enklare genom att jag kan ta hand om dom problemen detta sparar tid, bättre spelare på servern och mindre lall.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Man kan abusa genom att använda sina perms för att få en fördel i sitt rollspel, eller så kan man abusa genom att ressa sig själv eller en vän när man dör och forstätta scinarot, man kan vara korrupt genom att unbanna sin vän eller spela med toggid. det finns flera sätt att vara korrupt och abusa jag nämnde bara några av dom.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka