Accepterad wLillen123 | Medlem ansökning [Norton]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lillen123

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? zen.exe2

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jockas järvi

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? arg, bestämd, ordningsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jockas växte upp under svåra förhållanden tillsammans med sin mamma, efter att hans pappa lämnade honom när han var liten och aldrig funnits där. Hans mamma hade problem med alkohol och tillbringade ofta kvällarna med att dricka. Han hade inte många vänner i sin egen ålder och började istället umgås med äldre personer som var inblandade i kriminalitet. Redan i ung ålder drogs han själv in i brott, som till exempel personrån och stölder från butiker. Hans syn på framtiden har påverkats av detta liv, och eftersom han har suttit i fängelse flera gånger tror han att det blir svårt att få ett vanligt jobb. Därför har han som mål att arbeta som en större knarklangare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidras tilll en Bra socail Rp! skapa roliga scinarion och en allämen skön och rolig stund. Är en
rutinerad Rpare sedan innan så jag vet vad jag håller på med så att säga.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att ifalll jag håller på att förlora ett scinario ska jag inte tjura ihop eller något utan jag Rpar för en anleding och jag ska se till att alla har de roligt och bra på servern.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? aaa lirara mycker förr för typ 3 år sen va lite problem då men blivit äldre och lärt mig hur man ska bete siig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Social rp, cop bait fear rp vdm rdm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? är OG

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Var tålmodig, din ansökan kan ta längre tid än vanligtvis!

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka