Accepterad WLAKKKK | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WLAKKKK

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199484350377/

Ditt Hex-ID: 11000015ad7afa9

Vad är din discord tagg? .bratkobre

Vem var det som bannade dig? Blush

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 37916-516d45c9438c8504918343b7022b0913.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Blush valde då att banna mig eftersom att jag metade mig fram till ett scenario och det var väldigt grov meta samt att jag gjorde flera regel brott under det scenariot, ångrar verkligen det och förstår verkligen att jag har gjort fel. + att bevis som finns är väldigt konstiga erkänner att jag gjort fel men från hela början så är bannen väldigt konstig bevist som finns är att vi satt i en discord i en vc efter vi redan blivit p bannade alltså efter vi suttit support å fått våra återgärd, de beviset som fanns var att vi satt i vc efter vi redan blivit bannad annars fanns det inga bevis på det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min vän skickade ett pm till en av mina vänner som sedan förde det vidare till en annan och sedan kom det till mig, de pmet hanlade om att han behövde hjälp och var kidnappad i mitt gäng hus utav sitt egna gäng, då väljer vi att gå dit och skjuter ner alla som kommer ut ur huset efter vi har rensat ungefär alla så rör vi oss inåt mot huset där det var helt tomt, då väljer en vän att gå in i ett rum och då ser han att de har honom kidnappad där. Min vän komemr upp och säger till oss dom är i det rummet, vi väljer då att vänta tills de kommer ut så vi kan skjuta ner dom och efter drygt 5 minuter då rushar dom ut på oss och vi skjuter ner dom. Och sedan tar de oss i support och snackar med oss.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig ban det var helt rätt utav blush att lägga denna ban och förstår verkligen att jag har gjort fel. men också att bannen var lite konstig för fanns ej bevis

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad för typ powergaming osånt, har lärt mig att ej göra om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag ej skulle varit med på det scenariot och bara skita i att meta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ? ja att verkligen inte meta och inte vara med i scenarion jag tycker verkar vara konstiga

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aaaa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka