Nekad wkielland | Chef-jobb ansökan [Johansson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

wkielland

Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Enhörning Advokatbyrå

Vad heter du IRL? William

Vad heter du på discord? wkielland#5230

Hur gammal är du? Jag är19 år gammal

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sedan 27 Mars 2021 men tagit ett uppehåll ifrån september 2021 till maj 2021.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla detta jobbet igenom att styra upp advokatbyrån och bygga en lång och hållbar struktur som skall involvera så många sociala aspekter som möjligt för att bidra med er seriös samt rolig RP för så många som möjligt. Samt att återgå till det som jag grundade förra sommaren.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit med och grundat advokatbyrån vid tidigare namn Khalifas och har mycket erfarenhet inom yrket och vet hur man skall göra för att driva detta företaget framåt då jag har kunskaper inom juridik som jag kommer att kunna lära ut för att bygga en kunnig advokatbyrå.

Hur ofta kommer du vara inne? Tiderna som jag kommer att vara aktiv på kommer att variera då jag studera på högskolan och har detta detta som ett fritidsintresse men kommer att försöka vara så aktiv som möjligt, ca 2-4 timmar om dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, Absolut.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag gjort.

Tillbaka