Accepterad wkielland | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wkielland

Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? wkielland #5230

Ange ditt födelsedatum 6 Augusti 2003

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Tiderna som jag kommer att spela på kommer att variera beroende på hur Högskolan kommer att se ut, kommer iallafall nästan vara aktiv varje dag. På vardagarna så kommer jag att vara aktiv mellan tiderna 17:00 - 23:00 och på helgdagarna så kommer jag att vara aktiv mellan tiderna19:00 - 03:00.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har spelat på denna servern sedan 20 Mars 2021 men vart medlem den 27 Mars 2021 och spelat fram tills 15 Oktober 2021 och vart sedan Permanent bannad fram tills slutet på April 2022 och vart Medlem direkt när jag kom tillbacks.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har tidigare varit avstängd en gång tidigare vilket var en Blacklist.

Har du varit blacklistad någon gång? Ja

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt enligt mig är en Person som skall finnas till för att underlätta för staff teamet och hjälpa till med dem mindre sakerna på servern som Staffsen inte skall behöva lägga sin tid på att göra som till exempel sparka lallare eller banna folk som e.x snackar OOC.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag skulle inte påstå att jag är mer lämplig än vad någon annan på denna servern är men jag skulle påstå att jag är lämplig som servervakt då jag kan ta både snabba och egna beslut om det är något som går fel till eller något som inte skall vara som det är. Jag skulle även påstå att jag är lämplig som servervakt då jag har en väldigt social RP och stöter på allt ifrån folk som går runt och pratar OOC tills folk som nonchalanta och agerar kriminella utan Krim rollen, vilket gör så att jag hade kunna avlasta staffsen ifrån att göra sådan små saker så att de kan fokusera på de större grejorna.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra Servervakt för mig är en person som agerar som att det knappt ens har permsen när det väll spelar, dvs att dem inte abusear dem till sin fördel. En bra servervakt för mig är också inte är partisk när det kommer till att ressa eller banna och inte använder servervakt permsen för att få fördelar under eller ur senarion för att vinna.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt För mig så är korruption och abuse lite som jag nämnt tidigare, att man skall vara rättvisa och inte partisk samt inte använda permsen för att få någon form utav fördel till sig själv eller andra som är på ens sida i t.e.x ett skott senario där man blivit nersjuten eller slagen utav "misstag". Att ta ansvaret som servervakt innebär för mig lite som jag skrivit tidigare att avlasta staffsen och hjälpa till på servern för att spelarna skall få det så bra som möjligt, att agera moget och rensa upp på servern om någon t.e.x lämnat sin trasiga bil på motorvägen, att då dva den för att hålla rpandet på servern i skick så det inte blir något problem med en bilen, kicka folk som är krim utan krim och se till så att inget rasistiskt eller förnedrande sägs samt håll koll på de som är nya så det lär sig rpa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka