Nekad wk208 | Medlem ansökning [Bictor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wk208

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille käck

Vad är ditt discord namn? taximan donor#5833

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2004

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Aryan Shezton och är 28 år gammal och har levt i backa under sin uppväxt. han har levt krimminellt liv sedan tonåren. han har sitt ursprung i Iran och hans föräldrar flydde därifrån när han skulle föddas. han har alltid spelat fotboll sedan ung och hade rå talang vilket gjorde att han fick erbjudanden hela tiden men han valde ändå att gå det kriminella livet för att han behövde hjälpa sina föräldrar att dra in pengar och sedan efter det så fastnade han i det och då började allt påriktigt. han träffade 2 vänner som heter Sebastian Lundgren och Tony Musti, och dom hängde mycket utanför skolan och satt ofta vid parkbänkar och rökte joint och hade det kul. oftast så kom det någon äldre och frågade om vi kunde fixa en dricka till dom från affären och sedan behöll vi växeln. det slutade med att de alla 3 hamnade i ett skit med sina föräldrar där dom behövde hjälpa till hemma eftersom dom hade föräldrar som inte hade några jobb eller pengar. en dag kom de äldre och det var så allt började. en dag blev Sebastians bro skjuten och då började vapen dras in. nu var det krig och nu var det början på deras kriminella karriär vilket gjorde att de nu har skapat detta gäng så kallat backagänget. min karaktär är aggressiv eftersom han har grova adhd problem men han har lärt sig kontrollera sådant förutom när det kommer folk som vill bråka då kan han bryta ihop. han har blivit anmäld och suttit i rättegång flera antal gånger för misshandel men han har aldrig blivit dömd. JAG VILL BLI OMPRÖVAD PÅ GRUNDREGLERNA EFTERSOM DET VAR DET SOM SAKNADES I MIN FÖRRA OCH VILL VISA NU.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag spelar bra rp som krim men även vanlig civil och har bra erfarenheter inom rp och fivem. jag vill gärna vara med och bidra till serverns rp på alla möjliga sätt utveckla, ge förslag och ha kul. spela med vänner och träffa nya tjejer och killar och bara ha kul. med högsta nivå av rp! även efter ett tag kanske donera lite beroende på vad jag har uppnåt själv!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part vilket är viktigt.

Hur hittade du Unive? jag fick upp det på fivem sidan och har haft vänner och har vänner som spelar detta dagligen och därför fick jag råd att spela denna server!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka