Nekad Wizzyy | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1molle

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,384
Reaction score
77
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Lindroths Motor

Vad heter du IRL? Melker

Vad heter du på discord? Wizzyy#4093

Hur gammal är du? 12

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat iaf mer än 1 månad de vet jag.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att vara mycket aktiv för jag har märkt att det knappt är folk i tjänst eller folk som jobbar där. Jag vill göra jobbet bättre och utveckla det på det bästa sättet jag kan. Jag tycker att vi ska ha öppet oftare då Lindroths är ett speciellt ställe då jag vill ha några fler anställa som 15 stycken, alla ska ju då inte vara i tjänst samtidigt men alla måste vara aktiva minst 10 timmar på en vecka. Jag vill att jobbet ska ha flera anställda och mycket bättre kvalité. Vi ska ha snälla och schyssta kollegor. För när jag var och tänkte köpa en motorcykel där en gång så var dom jätte otrevliga. Men jag vill förändra tidsschemat och lite rabatter då och då. Och självklart samarbeten!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ingame har jag inga erfarenheter men utanför min karaktär så har min morbror en motorcykel, han har berättat lite för mig vad det är som gäller med motorcyklar. Men jag har försökt att skaffa detta jobb innan de är bara de att ingen var där. Men iaf, min morbror visade lite då jag fick intresse av det. Jag började där efter kolla på mera motorcyklar för nu tyckte jag att dom var mycket fräna och mycket coola.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara i tjänst minst 3 eller 4 timmar per dag om inte mer.

Måndag: 14:25 - 16:20 (träning här) 21:00-22:30

Tisdag: 15:20 - 21:00

Onsdag: 15:05 - 16:35 (träning) 21:00-22:30

Torsdag: 15:00 - 16:00 (träning) 20:00-22:30

Fredag: 14:25 - 17:00 (träning) 21:15 - 00:00

Lördag: Ledig kan spela då och då.

Söndag: Ledig kan spela då och då

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Du har tyvärr inte varit medlem i 1 månad i sträck. Du måste vänta en månad innan du söker med nytt medlemskap.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka