Nekad Wizzyy | Chef-jobb ansökan [Securitas] [Lucas!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1molle

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,384
Reaction score
77
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Melker

Vad heter du på discord? wizzyy#4093

Hur gammal är du? 12

Hur länge har du spelat på Unive? 2 månader kanske, vet inte exakt men runt där

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att först fixa inaktiviteten så de it händer så ofta. vissa jobbar såklart bra och jobbar på. Kommer göra Securitas till ett mer aktivt arbete då Securitas är ett viktigt jobb och folk behöver oss, jag kommer vilja att folk som är rekryterare eller högre uppsatt ska ta intervjuer och utbilda folk. Vill göra rp:n bättre på securitas då jag har varit med om när folk säger upp dig ig och dem skappar inte ett scenario och sparkar dom genom /openpanel vilket inte blir så bra rp. vill också göra Securitas ett roligare ställe för alla och utvecklas allas rp! Kommer dessutom skaffa samarbeten som båtbolaget, sc styling, vianor, lindroths och Meko. Jag kommer även be anställda ge sina egna synpunkter på det hela och se vad de tycker skulle behöva förändras eller vad som behöver fortsätta i samma riktning. Jag vill göra Securitas bättre och bättre! Kommer säga att folk ska vara i tjänst minst 9 timmar varje vecka. Kommer också skicka ut annonser när vi tar intervjuer och massa annat på gång. Har vi korrupta personer så kommer jag direkt att ta det med staffs och med personen, ingen kommer komma undan med att vara korrupt. Securitas är ett viktigt jobb då alla behöver oss, vi är som polisens högra axel kan man säga. Vi hjälper dem och dem hjälper oss. Mina tidigare planer för Securitas kan vara att vi kanske ändrar på lite saker som, nytt kontor, tillbaka vapen t.ex sig sauer och många fler saker. Kommer samt ha bitr chefer då de får jobbet att hjälpa mig och alla andra. Blir jag chef så ska jag göra mitt bästa som chef samt bättre och roligare rp.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbat just nu på securitas då jag är rekryterare och vet allt inom securitas. har jobbat som rekryterare ett tag nu och vill ta min rp och jobbande på en högre nivå. Jobbar på Sc styling då jag är bitr chef. jag vet hur man anställer nån /openpanel eller bara gå till datorn dom har vid kontoret. när jag anställer nån så kollar jag alltid och självklart om de är medlem genom /who [id] kring erfarenheter då jag kan mycket om rp:ande och hur menyerna fungerar samt hur discorden och roll systemet fungerar. En annan erfarenhet jag har är att jag varit Rekryterare här på Securitas. Vet också hur allt fungerar och med bilarna samt vissa som jobbar där nu. Samt har jobbat på Sc styling då jag var bitr chef.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 14:25 - 16:20 (träning här) 21:00-22:30

Tisdag: 15:20 - 21:00

Onsdag: 15:05 - 16:35 (träning) 21:00-22:30

Torsdag: 15:00 - 16:00 (träning) 20:00-22:30

Fredag: 14:25 - 17:00 (träning) 21:15 - 00:00

Lördag: Ledig kan spela då och då.

Söndag: Ledig kan spela då och då

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? jadå, alltid värt ett försök :))

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka